پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست تفسیر

همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نشست تفسیر شنبه های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور مدیران استان و اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر در فرودگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، صبح امروز همزمان با یوم الله ۱۲ بهمن، اولین برنامه ایام الله دهه مبارک فجر با حضور اعضای ستاد های سی و دو گانه بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با جلسه تفسیر آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به میزبانی فرودگاه شهید آیت الله صدوقی(ره) یزد برگزار شد.

در این نشست، آیت الله ناصری یزدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار امیدواری کرد: این ایام الله زمینه حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه را فراهم کند.

وی، جلسه تفسیر این هفته خود را به شرح نهج البلاغه اختصاص داد و با یادآوری یکی از نامه های حضرت علی(رع) به کارگزاران خود در خصوص دریافت مالیات تأکید کرد: اگر مدیران و کارگزاران نظام اسلامی در خصوص دریافت مالیات به توصیه ها و سیره حضرت علی(ع) عمل کنند؛ ارتباط مردم هم با دولت مثبت خواهد بود.

در ادامه این نشست، با حضور هیئت موتورسواران یزد، نیروهای بسیجی و نیروهای نظامی و انتظامی به یمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و استقبال تاریخی مردم از فرودگاه مهرآباد تا گلزار شهدای تهران، آیین ویژه موتوری با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران و تمثال شهدای مقاومت ونیز تمثال های مبارک امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از فرودگاه تا گلزار شهدای هشت شهید گمنام میدان امیر چخماق یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha