پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (س) سنندج گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی بسیاری از ابرقدرتها را منزوی کرده است تا جایی که در آرزوی مذاکره با مسئولان ایرانی هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، امروز در جشنی که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور، در مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و فرهنگی جهان به گفته اندیشمندان قرن، ظهور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (س) سنندج ادامه داد: تاثیرات جمهوری اسلامی نه تنها باعث تحول در داخل کشور گردید، بلکه بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی را برهم زد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی با روزهای ابتدایی، بسیار تفاوت دارد، روزگاری در همه حوزه ها با مشکلات بسیاری روبرو بودیم و در دوران دفاع مقدس به عینه شاهد این نارسایی ها بودیم.

حجت الاسلام کاوه اظهار کرد: امروز به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، جوانان انقلابی و نیز حاکم بودن روحیه ولایتمداری و انقلابی گری در جامعه شاهد اقتدار این نظام الهی در سطح جهانی هستیم.

وی اضافه کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی بسیاری از ابرقدرت ها را منزوی کرده است تا جایی که در آرزوی مذاکره با مسئولان ایرانی هستند، لذا باید قدردان این اقتدار، امنیت و آرامش بوده و به شدت مواظب شیطنت های کشورهای منطقه و جهان باشیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (س) سنندج اظهار کرد: در ماه های اخیر ملت ایران بسیاری از توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان را به عینه تجربه کرده اند و با داشتن روحیه انقلابی و اسلامی تمامی این فتنه ها را با افتخار پشت سر گذاشتند، با این وجود نباید هرگز از توطئه ها و فتنه های دشمنان علیه این ملت و نظام الهی غافل باشیم، زیرا دشمن به دنبال ضربه زدن به پایه ها، آرمانها و اهداف اسلامی و الهی این انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha