جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم سید علاءالدین حسین شیراز

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر مراسم تعویض پرچم گنبد بارگاه ملکوتی سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از شیراز، آئین تعویض پرچم گنبد بارگاه ملکوتی حرم حضرت سید علاءالدین حسین(ع) عصر امروز همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسمین سید محی الدین طاهری، تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در این مراسم با اشاره به آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی کارهای بسیار ارزشمندی در این ۴۱ سال انجام داده است.

وی، آثار و برکات انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اگر بخواهیم یکی از آثار و برکات نظام مقدس اسلامی را بنگریم می توانیم مثال این مکان مقدس را بزنیم که در اوایل مساحتی حدود ۵۰۰ متر را داشته و در چند مقطع افزایش یافته و اکنون نیز مساحت حرم مطهر به ۳ هزار متر رسیده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در ادامه تصریح کرد: یکی از خدمات ارزشمندی که برای رفاه مردم در انقلاب اسلامی صورت گرفته آماده کردن مجموعه های مذهبی برای مردم است.

وی عنوان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی روستای بیش از ده خانوار بدون برق در کشور نداریم،  این از افتخارات نظام اسلامی و برکت اتصال مردم با ولایت و روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خاطرنشان کرد: امروز در دنیا تنها قدرتی که در مقابل همه قدرت ها ایستاده و با گردن بر افراشته شده دومین پایگاه نظامی آمریکا از نظر وسعت و تجهیزات آمریکا را مورد هدف قرار داد و نیز با قدرت هم اعلام کرد جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha