پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید حسن فاضلیان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب، در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و تبدیل شدن پایگاه آمریکایی عین الاسد به موت الجسد و خیزش مردم عراق و نماز جمعه حضرت آقا و قیام مردم طائف تاکیدی بر این است که این مسیر و این انقلاب هنوز پویا و زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، ظهر امروز در دیدار مدیران استانی با نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه خواسته خداوند بر پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: ۴۱ سال پیش، در چنین روزی رژیم مانع حضور امام خمینی(ره) در کشور بود، اما خواست خداوند بر این بود که ۱۲ بهمن امام به کشور تشریف فرما شوند و این اتفاق هم افتاد.

وی با تاکید بر اینکه این روزها به معنای واقعی یوم الله هستند، خاطرنشان کرد: در این ایام، خصوصا در روز  ۲۱ بهمن در همدان نیز غوغایی بود و اقدام مردم همدان در این روز و جلوگیری از حرکت تانک ها را باید به صورت ویژه در رسانه ها منتشر شود.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن همه لحظات را باید یوم الله نامید، گفت: تمام نقشه های دشمن در این ایام نقش بر آب شد و نتیجه همه اتفاقات آنچه که خدا می خواست شد و تصمیمات بشری نقض شد.

وی در ادامه به اتفاقات روز های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب، در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و تبدیل شدن پایگاه آمریکایی عین الاسد به موت الجسد و خیزش مردم عراق و نماز جمعه حضرت آقا و قیام مردم طائف تاکیدی بر این است که این مسیر و این انقلاب هنوز پویا و زنده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه همه این جریانات به برکت انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: همه ما باید خودمان را برای اقامه نماز در بیت المقدس آماده کنیم و قطعا این اتفاق دور نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha