پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجدید بیعت حوزویان اهواز با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ علمای خوزستان، سردار شاهوارپور را دعوت کرده بودند تا به‌پاس یک‌عمر مجاهدت در راه اسلام و خدمت به مردم، از او قدردانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم تجدید بیعت حوزویان اهواز با رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در حالی آغاز شد که علاوه بر شخصیت‌های مطرح حوزوی و علمای بلاد، یک میهمان ویژه هم در این جلسه حضور داشت.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، که به تازگی نامش در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته، در جمع حوزویان اهواز حاضر شده بود تا به رسم همیشگی اعلام کند که ما تابع علمای دین و مطیع اوامر رهبری هستیم.

وی البته در این اجتماع، چند دقیقه‌ای سخنرانی کرد، اما علت دعوت او صرفاً یک سخنرانی نبود! علمای خوزستان وی را دعوت کرده بودند تا به‌پاس یک‌عمر مجاهدت در راه اسلام و خدمت به مردم خوزستان، از او قدردانی کنند؛ سرداری که همواره برای رفع محرومیت در خوزستان و مقابله با رژیم صهیونیستی جزم کرده است.

آیت‌الله موسوی جزایری، در حاشیه تجلیل از سردار شاهوارپور، تحریم وی توسط آمریکا را یک افتخار دانست و اظهارداشت: تحریم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) توسط یزیدیان زمان و کشور آمریکا باعث افتخار ایشان است.

وی سخنش را با یک بوسه بر پیشانی سردار شاهوارپور تمام کرد و پس از آن دست به دعا برداشت و از خداوند متعال برای این سردار خوزستان عمر مضاعف و سلامتی مستدام درخواست کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha