پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی موجود به منظور تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از سوی روحانیت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مبلغان طرح هجرت شهرستان ساری و میاندورود که در  مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین جرقه های نهضت عظیم انقلاب از حوزه های علمیه و به رهبری مرجعیت دینی زده شد.

وی با بیان این که حوزه و روحانیت در صف نخست نهضت مبارزه با رژیم طاغوت قرار داشتند، افزود: حضور و همراهی مردم و روحانیت در جریان نهضت انقلاب، پیروزی آن حرکت عظیم را رقم زد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وحدت و همبستگی مردم با روحانیت برگ برنده نهضت عظیم انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: دشمن همواره از همبستگی مردم و روحانیت در هراس بوده و در طول این چهل سال تلاش کرده با تبلیغات دروغین میان این دو قشر مهم جامعه اسلامی فاصله بیاندازد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه روحانیت، اما امروز یک پیوند عمیقی میان مردم و روحانیت برقرار است، تصریح کرد: رابطه مردم و روحانیت و علما یک ارتباط قلبی و عاطفی است و به همین آسانی گسستنی نخواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت ها و تلاش های بسیاری در طول سال ها به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: اگر همراهی مردم و روحانیت نبود این انقلاب عظیم به نتیجه نمی رسید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت همواره در همه عرصه ها و صحنه ها در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: همراهی روحانیت و مردم تنها در جریان نهضت انقلاب نبود بلکه امروز نیز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، شاهد یک تعامل و ارتباط مستحکمی میان مردم و روحانیت هستیم.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز دشمنی معاندان و بدخواهان انقلاب با نظام اسلامی، کاملاً علنی است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایط حساسی نیازمند تقویت وحدت و همبستگی در بخش های مختلف کشور هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز متأسفانه شاهد شبهه پراکنی های بسیاری در فضای مجازی هستیم، بیان داشت: مبلغان دینی باید با شناخت و بصیرت بالا در جهت پاسخگویی به این شبهات تلاش کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پاسخگویی به شبهات یکی از مهم ترین وظایف مبلغان دینی است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تریبون های تبلیغی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام بیشتر بهره گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha