چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، با اشاره به تحریم خود از سوی آمریکا، گفت: افتخار می‌کنیم؛ البته این افتخار متعلق به مردم است و پاسداران انقلاب اسلامی محکم‌تر از گذشته در رکاب ولایت و در کنار مردم بوده و در کمک به مردم ثابت قدم بوده و کوتاهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در مراسم بزرگداشت دهه فجر اهواز، با بیان اینکه نظام سلطه به ویژه آمریکا در حق ملت ایران جنایت‌های زیادی مرتکب شده است، گفت: در طول دهه‌های گذشته تا به امروز آمریکا علیه ایران خروارها جنایت انجام داده و این کشور، در جنایت، تعدی و تجاوز به ملت‌ها و مظلومان و در پشتیبانی از ظالمان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به تشییع سردار سلیمانی در اهواز و سایر شهرهای کشور، اظهارداشت: جمعیت عظیم تشییع‌کنندگان سردار سلیمانی تیر محکم و سوخت موشک‌هایی بود که در عین الأسد بر سر آمریکایی‌ها فرود آمد.

سردار شاهوارپور، با اشاره به تحریم خود از سوی آمریکا، اذعان کرد: دشمنان ما را تحریم کنند، افتخار می‌کنیم؛ البته این افتخار متعلق به مردم است و پاسداران انقلاب اسلامی محکم‌تر از گذشته در رکاب ولایت و در کنار مردم بوده و در کمک به مردم ثابت قدم بوده و کوتاهی نخواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha