سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024

حوزه/ کنگره شهدا، ۱۷ کمیته تعریف شده که یکی فرهنگی است. رسانه های خبری، بیدار و شنیداری می توانند نقش خوبی در معرفی و سیره شهدا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حاجی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: ۳۲ سال از دوره دفاع مقدس می گذرد و در این رابطه در معرفی شهدا برای جوانان کوتاهی فراوان شده است.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم افزود: با بررسی کنگره های ۵ استان مشخص شد، آنها برنامه های خود  را به اسم کنگره و نام شهیدی برگزار می کردند. این مسئله الگوی خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی به نام و یاد شهدا است.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب می فرمایند، اگر به آرمانهای شهدا در عرصه هنر در معرفی به نسل جوان توجه شود، می توان در بسیاری  موارد شاهد اثرگذار بود.

حاجی زاده ادامه داد: ایشان می فرمایند هنر پیام را ماندگار می کند، برای همین می توان از هنر به خوبی در معرفی سیره و آرمانها شهدا بهره گرفت.

رئیس کنگره شهدا استان قم گفت: ایشان می فرمایند از دیگر رسالت شهدا این است که آثار شهدا نشر دهد و در این رابطه اداره فرهنگ و ارشاد می تواند به خوبی وارد میدان شود و نقش ایفاء کند.

حاجی زاده گفت: درباره کنگره شهدا، ۱۷ کمیته تعریف شده که یکی فرهنگی است. رسانه های خبری، بیدار و شنیداری می توانند نقش خوبی در معرفی و سیره شهدا داشته باشند.

وی بیان داشت: کنگره شهدا وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست و هر کسی بتواند در رابطه با معرفی و سیره شهدا قدمی بردارد، مسئولین این کنگره استقبال خواهند کرد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha