شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تفاهم نامه همکاری مجمع جهانی تقریب و مؤسسه راهبران کوثر

حوزه/ در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران کوثر به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به امضای مهندس محمد دلبری معاون اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دکتر علی کریمی مرید مدیرعامل مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران طرح کوثر رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم، بهره گیری مطلوب از ظرفیت های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و مدیریتی به منظور نشر و گسترش فرهنگ تقریب و آموزه های وحدت بخش دین مبین اسلام و پیشگیری از اشاعه ی اندیشه های ضد وحدت و فرق انحرافی از طریق هم افزایی ظرفیت های قانونی طرفین تفاهم نامه می باشد.

از جمله تعهدات در این تفاهم نامه، برگزاری کارگروه ها و میزهای کارشناسی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد وحدت و تقریب مذاهب اسلامی به صورت ملی و بین المللی، انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و پژوهش های تقریبی ، همکاری برای بستر مناسب جهت نوسازی دیپلماسی تقریب بین مذاهب اسلامی و ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط مؤثر با شخصیت ها و سازمان های ملی و بین المللی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha