پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جواد ظریف

حوزه/ جمعی از شاعران و نویسندگان انقلابی استان خوزستان ضمن اعلام انزجار از مصاحبه جنجالی وزیر امور خارجه با نشریه آلمانی، هرگونه اقدام به مذاکره مجدد را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از شاعران و نویسندگان انقلابی استان خوزستان، هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر و همچنین در اعلام نگرانی نسبت به مصاحبه جنجالی وزیر امور خارجه با نشریه آلمانی، بیانیه‌ای صادر کردند.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَن تَرضی عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاری حَتّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الهُدی وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیر»

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوس‌های آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

جناب آقای دکتر ظریف،وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران؛

چندین روز است پاسخ تحقیرآمیزتان در پاسخ به نشریه آلمانی در مورد امکان مذاکره آمریکا پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی؛ نقل قول محافل دوست و دشمن گردیده و آنها را به تکاپو واداشته است.

بدین‌وسیله اعلام می‌داریم اظهارنظرتان موجی از نگرانی را در میان دلسوزان نظام، ملت انقلابی و جریان بیدار دانشجویی نسبت به پیمودن مجدد بیراهه مذاکره با غرب علی‌الخصوص شیطان بزرگ ایجاد کرده است.

ضمن اینکه این اظهارنظر تحقیرآمیز مخالف نظر صریح مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا است؛ بدین‌وسیله ما جمعی از شاعران و نویسندگان انقلابی استان خوزستان ضمن اعلام انزجار از این اظهارنظر، هرگونه اقدام به مذاکره مجدد را محکوم می‌نماییم.

«وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی»

جامعه شاعران و نویسندگان استان خوزستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha