جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس به وظایف حوزه در قبال انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: تولید محتوای مورد نیاز انقلاب، تامین نرم افزار های اداره جامعه دینی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز نظام جزو وظایف حوزه علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قیر، در جمع طلاب این مدرسه با اشاره به چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال گذشته و در آستانه چهل سالگی انقلاب دشمنان جنگ روانی و رسانه ای را که از سال ها قبل آغاز کرده بودند به اوج رساندند، به گونه ای که در اظهارات خود کار انقلاب را تمام شده می دانستند، اما مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایجاد کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب به دشمنان فهماندند که نه تنها انقلاب اسلامی به پایان نرسیده، بلکه منتظر برداشتن گام های بلندتر در چهل ساله دوم انقلاب هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان فارس اظهار کرد: مشاهده می کنیم که در زمانی که رسانه های دشمنان تبلیغ می کنند که تمایل مردم از انقلاب به پایان رسیده است، ناگهان شهادت حاج قاسم سلیمانی جمعیتی را به خیابان ها کشاند و موجی ایجاد کرد که در تاریخ بی نظیر بود.

وی، جنگ رسانه ای را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمنان با استفاده از رسانه در صدد رسیدن به آرزو های خود هستند که البته در حد آرزو برای آنان خواهد ماند، اما حوزه نیز در این میان نقش بسیار کلیدی و مهمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین استوارمیمندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع طلاب و روحانیون قم در سال ۸۹ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در آن دیدار فرمودند «حوزه مادر نظام است»، از این رو حوزه های علمیه باید حمایت خود نسبت به انقلاب را داشته باشند.

وی به وظایف حوزه در قبال انقلاب و نظام اشاره کرد و بیان داشت: جامعه باید تحت لوای حکومت دینی به کمال برسد، همچنین تامین محتوای مورد نیاز انقلاب، تامین نرم افزار های اداره جامعه دینی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز نظام جزو وظایف حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس اظهار کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب، به خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اشاره می کند مشاهده می کنیم که رکن رکین آن حوزه های علمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha