چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر

حوزه / حاج حسین یکتا با بیان اینکه گام دوم انقلاب با خون حاج قاسم سلیمانی شروع شد، گفت: حاج قاسم به جایی رسید که مقام معظم رهبری می فرماید «بروید مکتب حاج قاسم را مطالعه کنید و برایش به یک یادواره و همایش بسنده نکنید».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حاج حسین یکتا، شب گذشته در مراسم افتتاح  قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی و جشن دهه فجر کاشان، در سالن ورزشی شهدای بسیج این شهرستان با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به بازتاب شهادت سردار سلیمانی در دنیا اشاره کرد و گفت: حاج قاسم با خونش انقلاب را بیمه کرد.

وی، به حضور حماسی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع  پیکر این سردار رشید اسلام، یک جریان طبیعی نبود، بلکه وحدت الهی بود.

یکتا با بیان اینکه حاج قاسم به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود، رسید و تا ابد در  قلب همه ایرانی ها زنده خواهد ماند، ادامه داد: اگر تصور آمریکایی ها و دشمن این است که با ترور شهید سلیمانی کار موفقیت آمیزی انجام داده اند باید به آنها گفت سری به شهرهای ایران بزنید تا ببینید صدها هزار قاسم سلیمانی دیگر در خیابان ها هستند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار تصریح کرد: حاج قاسم حضرت زهرایی بود و قبل از شهادت خانه اش را وقف عزاداری دختر نبی اکرم(ص) کرد.

وی، با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران دردنیا به سرعت درحال گسترش است افزود: خواهیم دید به سنت الهی  و تجربه ۴۰ ساله  و با نگاه حضرت آقا خون حاج قاسم اذان به افق افول امریکا است.

یکتا با بیان اینکه تمام زندگی حاج قاسم  جهاد در راه خدا بود، ادامه داد: خدمتگزار واقعی مانند کسی است که با لباس سفید خدمت وارد جامعه شود و با کفن به آغوش مرگ برود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با عشق به خدا متواضعانه وارد عرصه خدمتگزاری به مردم و جبهه مقاومت شد، اظهار کرد: حاج قاسم ۴۰ سال عشق به شهادت را در وجود خودش حفظ کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، ولایت پذیری  و تبعیت از ولایت فقیه را موجب حل مشکلات دانست و گفت: تا زمانی که ولایت پذیری را در وجود خودمان نهادینه نکنیم، نخواهیم توانست بر مشکلات و فتنه های داخلی و خارجی پیروز شویم.

وی در پایان با بیان اینکه در مرحله حساسی از تاریخ  قرار داریم  و اتفاقات عجیب و غریبی در جهان اسلام در حال وقوع است، ابراز داشت: پیش بینی های امام(ره) و رهبری  در گسترش انقلاب و غلبه بر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب یکی پس از دیگری در جهان  در حال به مرحله عمل رسیدن است.

فعالیت ۱۰ قرارگاه جهادی خدمات اجتماعی در کاشان

سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت  قرارگاه های جهادی  و خدمات اجتماعی این شهرستان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی، محرومیت  زدایی، علمی، آموزشی و روشنگری، اظهار کرد: در این قرارگاه ها از ظرفیت های محلی برای خدمت رسانی به مردم استفاده شده است.

وی از فعالیت ۱۰ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: در این قرارگاه ها از ظرفیت های هیئت های مذهبی، پایگاه های بسیج و روحانیون مساجد استفاده شده است.

عمومهدی در پایان بیان اینکه یکی از پایگاه های مقاومت بسیج کاشان در بین ۱۰۰ هزار پایگاه مقاومت کشور رتبه اول را به دست آورده است، اظهار کرد: این افتخار را به  مردم شهید پرور و بسیجیان این شهرستان تبریک می گویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha