جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست سیاسی و بصیرتی طلاب مدرسه علمیه کامیاران به مناسبت دهه فجر

حوزه/ حجت الاسلام محمودی با اشاره به لزوم مطالعه و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب از سوی طلاب، گفت: طلاب باید در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست سیاسی ـ بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران امروز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام یوسف محمودی ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه انتخابات مجلس یازدهم قرار داریم، لذا باید در انتخابات بتوانیم گزینه های اصلح را راهی بهارستان نماییم.

وی به برخی از ویژگی های یک نماینده اصلح اشاره کرد و ادامه داد: داشتن توانایی علمی و عملی و نیز توانایی جمعی تنها بخشی از ویژگی های یک نماینده اصلح می باشد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: انتخاب ما باید براساس معیارهای اسلامی باشد براساس روایت دینی و مذهبی یک مدیر و مسئول دارای سه ویژگی تقوا، تحمل و مدیریت باشد.

وی در ادامه بیانیه گام دوم را نیازمند گفتمان سازی دانست و افزود: طلاب بیانیه گام دوم انقلاب را به خوبی مطالعه و تفسیر و تحلیل کنند.

کارشناس مذهبی اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد و ساختن تمدن اسلامی در سطح جهان هستیم که این نیازمند تلاش و درایت بسیار بالایی از سوی علما، روحانیون و طلاب می باشد.

حجت الاسلام محمودی در پایان به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و سیاسی برای همه ملت است، زیرا حضور در انتخابات زمینه یاس و ناامیدی در بین دشمنان را فراهم می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha