جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقه دل نوشته برای سردار انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی در مدارس خواهران استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امسال نیز در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی با محوریت بیان دستاوردهای انقلاب برای خواهران طلبه در مدارس برگزار خواهد شد . 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: همایش فجر انقلاب اسلامی ایران و تکریم از مادران و همسران شهدا هفته جاری در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و کلام شهدا با عنوان «یک قدم برای فرج امام عصر(عج)» در راستای ترویج فرهنگ انتظار و ظهور از دیگر برنامه های پیش بینی شده در مدارس علمیه خواهران لرستان در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزاری یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی و انقلابی، اعزام خواهران مبلغ به مدارس با هدف تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب، فعالیت خواهران طلبه در پویش «روایت نور» با رویکرد هنری و رسانه ای در فضای مجازی، توزیع هدایای فرهنگی با محوریت ارزش ها و آرمان های انقلاب، برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیرهای راهپیمایی استان لرستان، زیارت قبور مطهر شهدای انقلاب و شهدای  گمنام و ... را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه خواهران استان لرستان اعلام کرد.

عزیزی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های امسال ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری مسابقه دل نوشته ای به سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، یادآور شد: این مسابقه نیز در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بین خواهران طلبه برگزار می شود . 

وی در پایان با اشاره به اینکه اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین اهداف و ارزش های والای انقلاب در جامعه بویژه بین نسل جوان است، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با اجرای برنامه های بامحتوا در راستای تبلیغ و تبیین اهداف والای نظام جمهوری اسلامی در جامعه همت خود را بکار گیرند .

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha