جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت:امروز مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگانی انقلابی، مطالبه گر و مردمی است، لذا باید با انتخاب خود این مجلس را بسازیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، ظهر امروز در مراسم جشنی که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بیحار برگزار گردید، اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت ها و دلامردی های ملت ایران در برابر دستگاه استبداد رژیم شاهنشاهی است.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: در چنین ایامی ملت ایران با اتحاد و انسجام و نیز با رهبری امام خمینی (ره) توانستند که ستون های نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را فرو ریزند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه اکنون انقلاب اسلامی تحت بالاترین فشارهای اقتصادی، سیاسی و... است، افزود: این انقلاب از همان سال های نخستین مورد کینه و حسادت دشمنان قرار گرفت و  بعد از ۴۰ سال هنوز شاهد این دشمنی ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی های معاندان امروز بسیار پیچیده تر از قبل شده است، بیان داشت: اقتدار و صلابت ایران برای دشمنان و براندازان یک کابوس است که برای آنان تعبیر شده، لذا می خواهند که به هر طریق ممکن از این واقعیت بزرگ فرار کنند.

امام جمعه شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات آزاد یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این انتخابات سلایق و طیف های مختلفی وارد میدان می شوند و این مردم هستند که باید نماینده اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: انتخابات نقش حیاتی در استمرار حیات یک جامعه دارد، لذا در انتخاب نماینده اصلح باید بسیار دقیق و حساب شده عمل کنیم و اجازه ندهیم افرادی بی درد، حاشیه دار و... وارد مجلس شوند.

امام جمعه شهرستان بیجار در پایان گفت: امروز مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگانی انقلابی، مطالبه گرا و مردمی است، لذا باید با انتخاب خود این مجلس را بسازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha