پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جعفرنژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن ۳ استراتژی در مقابل ایران پیش گرفته است که این استراتژی ها شامل: «فشار حداکثری»، «زمینه سازی برای آشوب ها»، «پیگیری مدل شوروی» می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد امروز در دیدار فرماندهان سپاه بیت المقدس با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: اگر برخی از ایام را یوم الله می نماییم به خاطر دو مطلب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یوم الله بدین معناست که ما از حوادث آن روز خبر نداریم ولی خداوند متعال ما را یاری می کند که اتفاقی برای ما نیفتد و نمونه های آن را در تاریخ این انقلاب بسیار داریم.

حجت الاسلام جعفرنژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی که روی داد هیچ کس باور نداشت که انقلاب به پیروزی برسد، ولی خداوند خواست و این گونه شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای استکباری عمر انقلاب را چندماه بیشتر نمی دانستند، عنوان داشت: از همان روزهای نخستین تشکیل نظام اسلامی دشمن در مقابل این انقلاب صف آرایی کرد و سرکرده این صف آرایی کشور آمریکا بود.

حجت الاسلام جعفرنژاد با اشاره به  دشمن در ۴ راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اولین راهبرد استکبار برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگ تحمیلی بود. در جنگ هشت سال تمام دنیای استکبار یعنی بیش از ۵۹ کشور پشت سر صدام قرار گرفتند که این نظام را ساقط کنند، ولی موفق نشدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در کنار حمله نظامی صدام علیه ایران، دشمن در دستور کار خود ترور، کودتا، تجزیه طلبی و... را نیز داشت که در هیچ یک از آنها موفق نشد.

حجت الاسلام جعفرنژاد اضافه کرد: راهبرد دوم دشمنان، تغییر رفتار نظام و ایجاد انحراف در انقلاب بود و کارهایی نیز در این زمینه توسط عوامل نفوذی خود در کشور انجام دادند و حوادث زیادی را رقم زدند، ولی بازهم در این راهبرد به در بسته خوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: دشمن بعد از اینکه در راهبرد دوم نیز شکست خورد به سراغ راهبرد سوم که همان مهار انقلاب بود، رفت. در این راهبرد، دشمن و استکبار به دنبال این بود که اجازه ندهند که انقلاب و آرمانهای آن از مرزها بیرون برود، ولی اینگونه نشد و اکنون به عینه می بینیم که آرمانهای آزایخواهانه این ملت به سراسر دنیا رسیده است.

حجت الاسلام جعفرنژاد بیان کرد: دشمن وقتی که در سه راهبرد قبلی خود شکست خورد به سراغ راهبرد چهارم رفت که این راهبرد همان ساقط کردن نظام و انقلاب بود. دشمن برای عملی کردن این راهبرد کارهای بسیاری انجام داده و خواهد داد.

وی در ادامه به مسئله «معامله قرن» اشاره کرد و افزود: دشمن از چند سال پیش بحث «معامله قرن» را مطرح کرده و این طرح را جایگزین طرح شکست خورده «خاورمیانه جدید» کرده است و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یکی از اولین قدم ها در بحث «معامله قرن» بود.

حجت الاسلام جعفرنژاد در ادامه اظهار کرد: هدف واقعی دشمن از طرح «معامله قرن» جلوگیری از انقلاب اسلامی و نفوذ آن در منطقه و جهان است که این نشان از نگرانی و هراس آمریکایی ها و استکبار از روند رو به رشد این نظام دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: دنیای استکبار به خوبی می داند که دشمن اصلی و بلامنازع رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی است و نیز می داند که ایران در چشم به هم زدنی می تواند موجودیت این رژیم غاصب را به خطر بیندازد، لذا توطئه های بسیاری برای عملی نشدن این کار انجام می دهد.

وی در ادامه به حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد اشاره کرد و بیان داشت: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود که حتی یک تیر به سمت آمریکایی ها شلیک کند، ولی ایران با موشک باران مقر مزدوران آمریکایی نشان داد که توانایی و اقتدار بسیار بالایی دارد.

حجت الاسلام جعفرنژاد در ادامه اظهار کرد: اکنون دشمن ۳ استراتژی در مقابل ایران پیش گرفته که این استراتژی ها شامل «فشار حداکثری»، «زمینه سازی برای آشوب ها»، «پیگیری مدل شوروی» می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما به عنوان طلبه وظیفه داریم که اجازه ندهیم رهبری برای هر چیزی هزینه شود.

وی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: باید با انتخاب اصلح، نمایندگان انقلابی به مجلس بفرستیم تا مجلسی اسلامی و سپس دولت انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha