جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلمیانی

حوزه/ گرامیداشت سردا شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و حمایت از جبهه مقاومت از سوی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محمد علی موسوی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ، گفت: گرامیداشت سردا شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و حمایت از جبهه مقاومت از سوی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

 مسئول برگزاری این گرامیداشت افزود: با توجه به فرارسیدن اربعین شهدای مقاومت مخصوصا حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و به جهت حمایت از جریان مقاومت از سوی حوزه های علمیه و علما به ویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی این مراسم با حضور علما، فضلای حوزه و عموم مردم برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم که با حضور شخصیت های سیاسی کشور برگزار می شود، شنبه۱۹بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه امام کاظم(ع) سالن همایش رسول اعظم(ص) برگزار خواهد شد.

یادآور می شود: در این مراسم آیت الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین سیدصدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف و دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل سخنرانی خواهند کرد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha