جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ عزاداری دانش آموزان اهوازی در عزای مادر سادات

حوزه/ امام جمعه خرم آباد با اشاره به حضور اثرگذار نوجوانان و جوانان در جبهه های نبرد جنگ تحمیلی، گفت: شهید حسین فهمیده از همین قشر دانش آموز بود که با رشادت و فداکاری از میهن اسلامی خود دفاع کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در در دیدار با دانش آموزان دبیرستان امام خمینی (ره) خرم آباد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه دانش آموزان با فداکاری و شجاعت در صحنه های مختلف نظام و دوران دفاع مقدس خوش درخشیده اند، گفت: دانش آموزان در جبهه های فرهنگی حق علیه باطل رسالت خود را به خوبی ایفا کرده اند. 

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس و جبهه های نور علیه ظلمت سربازان فداکار جبهه از همین دانش آموزان مدارس بوده اند، افزود: دانش آموزان لرستانی نیز با دلاور مردی و شجاعت در دفاع از آب و خاک میهن اسلامیمان رسالت خود را به اسلام و انقلاب به نحو احسن انجام دادند . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به حضور اثرگذار نوجوانان و جوانان در جبهه های نبرد جنگ تحمیلی، بیان داشت: شهید حسین فهمیده از همین قشر دانش آموز بود که با رشادت و فداکاری از میهن اسلامی خود دفاع کرد . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بخشی از برگه های زرین تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رشادت ها و فداکاری های دانش آموزان در دفاع از کیان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز باید با کسب معارف و ذخائر معنوی، درجات علمی و ورزش که لازمه سلامت جسم و روح است برای خدمت به نظام اسلامی آماده شوند . 

وی با بیان اینکه شما دانش آموزان باید خود را مزین به اخلاق اسلامی کنید، خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید تقوا و خود مراقبتی را در خود پرورش دهند . 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی به انسان های متعهد و متخصص نیاز دارد، گفت: شما دانش آموزان باید در این مقطع زمانی به تهذیب نفس، علم و دانش و ورزش که توصیه های مقام معظم رهبری است، بپردازید تا بتوانید برای خدمت به نظام اسلامی کارآمد و اثرگذار باشید.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha