پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده، انقلاب اسلامی را بین الطلوعین ظهور عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی که مقدمه ظهور امام عصر(عج) است به وضوح امدادهای غیبی الهی و نصرت امام زمان(عج) در آن مشاهده شده است که بیعت‌ ده‌ها میلیونی مردم با انقلاب در تشییع پیکر سردار سلیمانی نمونه بارز آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، شامگاه سه شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی که در حسینیه این مدرسه برگزار شد اظهار داشت: همه اوصاف انبیای الهی در امام زمان (عج) جمع شده است.

وی، انقلاب اسلامی را بین الطلوعین ظهور عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی که مقدمه ظهور امام عصر(عج) است به وضوح امدادهای غیبی الهی و نصرت امام زمان(عج) در آن مشاهده شده است که بیعت‌ ده‌ها میلیونی مردم با انقلاب در تشییع پیکر سردار سلیمانی نمونه بارز آن است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی بیان داشت: انقلاب اسلامی مهدویت را در جهان احیا کرد و قبل از انقلاب مهدویت و ظهور به حاشیه رانده شده بود و بر سر زبان‌ها نبود و امروز با ظهور انقلاب اسلامی میلیون‌ها جوان برای ظهور در کشورهای اسلامی از جمله ایران، لبنان، سوریه، عراق، یمن و بحرین تربیت شده‌اند که هزاران شهید مدافع حرم نمونه بارز آن است.

وی در پایان با بیان اینکه تربیت انسان‌ها بالاترین شأن خلیفه الهی است، گفت: در عصر غیبت همه علما و مجاهدین در راه خدا، هم به وسیله امام زمان (عج) تربیت می‌شوند و البته کسانی که دل در گرو امام عصر داشته باشند از این الطاف و هدایت بهره‌مند می شوند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha