جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: امروز مفتخر به خدمت گزاری جمعیت ۶۵ هزار نفری جامعه ایثارگران اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در استان قم هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام حسن هنرمند در گفت و گویی به مناسبت دهه فجر بیان داشت : تقدیم ۶۰۰۰ شهید ، ۱۱هزار و ۵۸۲جانباز، ۵۹۵ آزاده از افتخارات استان قم در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) است.

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم اضافه کرد: انقلاب با روشنگری های حضرت امام در حوزه از قم و از ۱۵ خرداد سال ۴۲ شکل گرفت و حرکت های مردمی در ۱۹ دی سال ۵۶ به اوج خود رسید و در سالهای انقلاب ۱۰۰شهید از قم تقدیم شد که از آن جمله شهادت آیت الله سعیدی اول شهید نهضت حضرت امام راحل است.

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: در همین ایام برای خاموش کردن صدای مردم در دوران خفقان طاغوت ۹۵ نفر از انقلابیون در قم دستگیر و بارها به زندان افتادند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران فرهنگ ایثار و شهادت را در مکتب سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) آموختند و با ولایت مداری ، بصیرت و با پیروی از سیره شهدا در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای شهدا پاسداری کردند و در سایه عزت و امنیت که حاصل خون شهدا است، مسیر پیشرفت و تعالی را طی کردند.

وی عنوان کرد: در سالهای اخیر نیز برای دفاع از اسلام راستین و سرزمین اسلامی ۴۳۸ شهید مدافع حرم تقدیم شده است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: اکنون در آستانه چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه در آیین مهمانی لاله ها با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان باری دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق می بندیم تا بر ادامه راهشان تاکید نماییم.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در خصوص پاسخ و پیگیری کامل مطالبات و سوالات مخاطبان از میان جامعه ایثارگران که در برنامه گذشته مردم و مسئولان (۲۵ دی ماه)با حضور مدیرکل بنیاد مطرح شده بود، توضیح داد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha