پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار نقدی

حوزه/ امروز کشور و جامعه و حتی ساقط شدن اسرائیل، منتظر حوزه های علمیه است. باید حوزه در همه ابعاد وارد میدان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار نقدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مدرسه علمیه شهید صدوقی(فاز ۵) در قم برگزار شد گفت: اتفاقی که ۴۱ سال قبل در کشور به وجود آمد و باعث پیدایش طلوع انقلاب شد ،موجب گردید حوادث زیادی در دنیا رقم بخورد که از جمله آن بهم ریختن تمدن های دنیا بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که انقلاب ایران بر خلاف سایر انقلاب ها، چون از ارکان و آرمانهای الهی برخوردار بوده و با توجه به دشمنی هایی که علیه او می شود،توانسته ۴۱ سال تداوم پیدا کند، افزود: این نعمت بزرگی است که خدا به مردم کشور ما عنایت کرده است و برای همین باید قدرشناس بود.

وی بیان داشت: در همین حوادث اخیر همه شاهد بودند که فرمانده مقاومت این جبهه را زدند اما فکر نمی کردند که انقلاب در مسیر خود باقی بماند؛ نه تنها شهادت سردار باعث توقف نشد، بلکه خون شهید برکات زیادی برای جبهه اسلام، انقلاب و مقاومت به همراه داشته که از جمله مرده به دنیا آمدن معامله قرن، قوت گرفتن جبهه مقاومت یمن، سوریه، فلسطین و لبنان و.. بوده است.

نقدی بیان داشت: این واقعیت انقلاب است. هر حرکتی که علیه انقلاب انجام شد، شاهد سربلندی انقلاب بودیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: دلیل این مسئله به ارکانی چون مردم، ارزشهای دینی و ولایت فقیه برمی گردد. این نظام  چون پذیرش ولایت الهی را پذیرفته است توانسته در مقابل دشمنان دوام بیاورد.

وی بیان داشت: در رأس انقلاب، ولی فقیه قرار دارد که مدیر، مدبر، شجاع، نترس، خدا ترس است. این رمز ماندگاری انقلاب است و اگر قرار است انقلاب تداوم پیدا کند، باید از ولایت فقیه به خوبی پاسداری و حفاظت کرد.

نقدی بیان داشت: قبل از انقلاب کشور در همه مسائل وابسته به خارج کشور بود، از واردات مرغ، ظروف پلاستیکی گرفته تا صنایع دفاعی که عمدتا از کشورهای فرانسه، اسرائیل و...؛ اما امروز کشور ماهواره به آسمان پرتاب می کند، هواپیمایی بدون سرنشین پنهان کار امریکایی را در ۶۵ هزار پایی را روی آسمان منفجر می کند و....    

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: امروز امریکا کشور ورشکسته است، ۲۳هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد. امریکا الان گرفتار خام فروشی برای چرخاندن کشور شان شدند.

وی بیان داشت: آمریکا مصاحبه کردند تا چند سال دیگر نفت تمام می شود و تنها جای که نفت باقی می ماند، خاورمیانه است. برای همین دنبال تسلط بر این منطقه می باشند.

نقدی بیان داشت: امروز کشور در عرصه های مختلف در حال رشد است، اما از سویی اسرائیل از نظر نظامی هدف ساقط شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: امروز اگر کشور پیروز شده و دنیا به سمت انقلاب ایران آمده است. امروز برای رسیدن به پیروزی بالاتر باید همه مسئولین دنباله روی رهبری باشند و حوزه ها و مراکز علمی براساس مبنای دین و اسلام و فقه پاسخ سوالات سیاسی، اجتماعی، دیپلماسی و وزارت خارجه را داد.

وی بیان داشت: اگر امروز بعضی مسئولین دنبال مذاکره هستند با وجود این که رهبری تأکید بر عدم مذاکره می کند، چون این آدم درس ولایت فقیه و مبانی دین و اسلام در بحث عدم مذاکره با دشمن را نخوانده است.

نقدی بیان داشت: این افراد در همان دانشگاهی درس خوانده اند و مبانی فکری شان شکل گرفت که امسال جان کری و ... درس خوانده اند. این چیزی از مبنای دین و ولایت فقیه در بحث مقاومت نمی فهمد که بخواهد به آن توجه کند و عمل کند. برای همین دنبال تولید نسل نیستند و هرچه در این رابطه گفته می شود که مردم باید به سمت فرزندآوری روی بیاورند این مسئولین غربی کشور می گویند نه؛ چون در آن دانشگاه این جوری درس خوانده اند و به آنها فهمانده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: امروز کشور و جامعه و حتی ساقط شدن اسرائیل، منتظر حوزه های علمیه است. باید حوزه در همه ابعاد وارد میدان شود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha