جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر گفت: در حال حاضر ملت و جوانان ایران اسلامی با هوشیاری، بصیرت و تبعیت از رهبری و همراهی رسانه‌ها برای تغییر در شیوه‌های مدیریتی در عرصه‌های مختلف و همچنین برای انتخاب نمایندگان تراز انقلاب بپا خیزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد، پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه، در سپاه شهرستان بوشهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به غیر از دستاوردهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نتایج بسیار شایستۀ فرهنگی در سطح داخلی و بین‌المللی به همراه داشته و در میان آنها ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و تنویر نقش فرهنگ ایرانی در شکل‌گیری و گسترش فرهنگ اسلامی برای ملت‌های مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: به دست آمدن استقلال و خارج شدن از یوغ استعمار آمریکا، پیروزی بی‌نظیری بود که با انقلاب اسلامی محقق شد و این انقلاب تنها موجب خوشحالی مردم ایران نشد و در میان مردم اقصی نقاط جهان نیز موجی از امیدواری به آینده ایجاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: قدرت‌هایی‌ در صحنه بین المللی هستند که چشم دیدن پیشرفت‌ در یک کشور مستقل اسلامی را ندارند و حاضرند هر کاری از دستشان برآید برای جلوگیری از این پیشرفت کنند،‌ گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی از جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود همچنان در تمامی عرصه‌ها پیشگام و از دیگران سرآمد باشد.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی ازدستاوردهای انقلاب مرهون فداکاری وایثار اصحاب رسانه  است، یادآور شد: اصحاب رسانه سهم بسزایی در دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران دارد.

حجت‌الاسلام شاد تاکید کرد: برخی حماقت‌های دشمن از جمله به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقتدار نظام را بیشتر نشان می‌دهد و ما شاهد بودیم که بعد از شهادت حاج قاسم چه حضور باشکوهی از سوی مردم در صحنه ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون فداکاری و از خودگذشتگی اهالی رسانه در حوزه های مختلف است، اضافه کرد: اصحاب رسانه به عنوان چشم بینای جامعه نقش مهم، تاثیر گذار در بالندگی انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته بازی کرده اند.

حجت‌الاسلام شاد خاطرنشان کرد: یک زمان تضعیف روحیه ملت ایران با ویدئوها بود، یک زمان با ماهواره و امروز نیز دشمنان با فضای مجازی در حال اقدامات ضد جمهوری اسلامی هستند ولی پویا بودن نظام موجب شده تا ما به ریشه‌یابی مشکلات و مرتفع کردن آنها بپردازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر در پایان با تاکید بر اینکه جوانان باید در فضای مجازی بابصیرت فعال باشند و از هجمه‌های دشمنان نترسند، گفت: در حال حاضر ملت و جوانان ایران اسلامی با هوشیاری، بصیرت و تبعیت از رهبری و همراهی رسانه‌ها برای تغییر در شیوه‌های مدیریتی در عرصه‌های مختلف و همچنین انتخاب افرادی شایسته برای در دست گرفتن مجلس به پا خیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha