جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاجی زاده

حوزه/ حاجی زاده، شهادت سردار سلیمانی را ذبح عظیم برای بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و با شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، علی حاجی‌زاده، امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه فاطمه الزهرا (س)  چایپاره که در حسینیه این مدرسه برگزار شد اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و امام خمینی (ره) با شعار نه غربی و نه شرقی انقلاب اسلامی را رهبری کرده و به پیروزی رساند.
وی ادامه داد: بعد از اینکه شاه حکومت نظامی در کشور را اعلام کرد امام خمینی (ره) ضمن محکومیت، به مخالفت با آن برخاست و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز و مقدمه ظهور است.

تحلیل‌گر سیاسی تصریح کرد: رهبر انقلاب مراحل گام دوم انقلاب را در چهل سال دوم با صدور بیانیه‌ای مشحص کرده‌اند و زمینه‌سازی ظهور و تحقق حکومت و دولت اسلامی از مهم‌ترین مباحث این بیانیه است و همه ما وظیفه در این راستا قدم برداریم.

وی، شهادت سردار سلیمانی را ذبح عظیم برای بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و با شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی تثبیت شد.

حاجی زاده در  پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان داشت: اولین وظیفه ما در تداوم وتحقق گام‌های دوم انقلاب این است که به تفکر غربی رای ندهیم و در انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنیم که کارآزموده بوده و از انقلاب محافظت کنند نه اینکه بجای حل مشکلات کشور به فکر مذاکره با دشمن باشند.

انتهای خبر./.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha