جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
شعبانی

حوزه / حجت الاسلام شعبانی، در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت : باید نسل جوان در مقابل تهدیدهای رسانه‌ای دشمنان که با تمام توان به میدان آمده و جنگ تمام عیار تبلیغاتی برای ناامید کردن جوانان به راه انداخته اند آمادگی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی شامگاه چهارشنبه ۱۶ بهمن، در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت جامعه قرآنی، در شهرستان بستان آباد به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در گام اول انقلاب اسلامی ایران پیشرفت‌های نظام در تمامی زمینه‌ها اتفاق افتاد و باید این تجربیات و موفقیت‌ها توسط نسل گذشته به نسل‌های جوان انتقال یابد.

وی افزود: باید نسل جوان در مقابل تهدیدهای رسانه‌ای دشمنان که با تمام توان به میدان آورده شده اند و جنگ تمام عیار تبلیغاتی برای ناامید کردن جوانان به راه انداخته اند، آمادگی داشته باشیم تا این تهدیدها بی اثر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اعداد و ارقام مقایسه‌ای از دوران رژیم طاغوت و دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های بین المللی، گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در این سال‌ها مشهود است و باید همگی قدردان نظام و ولایت مطلقه فقیه و رهبری عظیم الشان انقلاب باشیم.

جوانان به شعار «ما می‌توانیم» جامه عمل پوشاندند

وی همچنین در همایش گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه پیام نور هشترود برگزار شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم خود را شناخته و به شعار «ما می‌توانیم» جامه عمل پوشاندند.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند که تصویری غلط از ایران نشان دهند، چون منافع آنها با انقلاب و آرمان‌هایش در تضاد است و نمی‌خواهند مردم از دستاوردهای انقلاب آگاه باشند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب شاه ادعا می‌کرد که ژاندارم خاور میانه است و هیچ نیرویی نمی‌تواند چنین نظام پادشاهی را فرو بریزد، ولی یک نفر بنام امام خمینی (ره) با قدرت و عظمت و شکوه خاصی به کمک مردم، به حکومت ۲۵۰۰ ساله چنین نظام استبدادی پایان داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چون دست آمریکا از منافع خود در ایران کوتاه شد، دست به هر جنایتی زد تا نگذارد این انقلاب به ثمر برسد، ولی امام راحل فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم و نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha