سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/تجمع مسئولین بسیج کاشان  به مناسیت ایام الله دهه فجر

حوزه / رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه آمریکایی ها طی ۴۰ سال گذشته در هیچ صحنه ای نتوانستند موفقیتی را به دست آورند، گفت: آمریکایی ها در حال حاضر ملیات روانی گسترده و پیچده از طریق رسانه ها، ماهواره و فضای مجازی علیه ملت ایران به زبان فارسی و به منظور نا امید کردن جوانان و فاصله انداختن بین مردم کلید زده اند تا شکست های خود را پیروزی جلوه دهند و پیروزی های ملت ایران راشکست جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، غلامرضا سلیمانی شب گذشته در اجتماع مسئولین بسیج با رویکرد فعالیت های جهادی  و اجتماعی در مسجد حضرت امیرالمومنین خیابان نطنز کاشان  با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، این ایام را یادآور مبارزات علمای اسلام از سال ۴۲ تا بهمن ۵۷ علیه رژیم ستمشاهی دانست و گفت: آمریکایی ها و انگلیسی ها، رضا پهلوی را که یک نگهبان ساده بود با پرورش دادن به عنوان شاه کشوری که مردمش گذشته افتخارآفرینی داشتند و همیشه در مقابل بیگانگان می ایستادند و از اسلام، تشیع و حریم اهل بیت(ع) دفاع می کردند در راس قدرت قرار دادند.

وی،  با بیان اینکه رژیم پهلوی شایستگی ملت قهرمان ایران را نداشت، به برخورد زشت این رژیم منحوس با حوزه های علمیه  و علمای عزیز اشاره کرد و ابراز داشت : رضا شاه ، آیت الله شهید سید حسن مدرس را که یک الگوی افتخار آفرین جهان تشیع محسوب می شود را پس از تبعید به شهادت رساند. 

وی ، با بیان اینکه این شاه ملعون هزاران هزار نفر از علما و نخبگان ایران را به شهادت رساند، ادامه داد: رضا خان کسی بود که  زمانی که متفقین به ایران حمله کردند ارتشی به تعداد یک صد هزار نفررا برای مبارزه با طرفدران علما  و روحانیون سازمان دهی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، همچنین به جنایات پهلوی دوم در مبارزه با ارزشهای اسلامی اشاره کرد و ابرازداشت : محمدرضا شاه خائن با صدور فرمان کشف حجاب ، بی بند و باری را در جامعه گسترش داد.

وی، با بیان اینکه ملت ایران در خرداد ۴۲ برای مبارزه با رژیم پهلوی به میدان آمد، گفت: در حالی که شش ماه  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امریکاییها با تحلیل های نادرست خود عنوان کردند هیچ گونه تهدیدی متوجه حکومت پهلوی نیست، امام راحل این رهبر الهی جهان اسلام با تکیه بر فرهنگ عاشورا توانست بدون شلیک کردن حتی یک گلوله ، انقلاب بزرگ ایران را مدیریت و به پیروزی برساند. 

سردار سلیمانی ، با بیان اینکه راهبرد امام راحل را غلبه خون برشمشیربود و توانست این راهبرد را با تکیه برایمان دینی به تحقق برساند افزود: مردم ایران امروز در سایه تحقق راهبرد امام راحل مفهوم قدرت را در دنیا  و جهان اسلام تغییر دادند.

وی، با بیان اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی تعادل قدرت را در جهان تغییر داد تصریح کرد : قدرت نرم امام راحل که برگرفته از مکتب اسلام  بود توانست  برقدرت هیولایی امریکا ، اروپا و متحدانش غلبه کند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین،  با بیان اینکه آمریکایی ها طی ۴۰ سال گذشته در هیچ صحنه ای  نتوانستند موفقیتی را به دست آورند خاطرنشان کرد: هوشیاری امام راحل  و مقام معظم رهبری به همراهی روحانیون ومردم درتمام دوران توانسته با خنثی نمودن توطئه های استبکارجهانی، انقلاب اسلامی را در جهان گسترش دهد.

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار عاشورایی و علوی است، گفت: به همین دلیل است که ملت انقلابی، الهی، علوی و عاشورایی ایران در هر صحنه ای که نیاز باشد با به میدان آمدن، از انقلاب، آرمان های امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری با تقدیم جان خود دفاع می کند.

سردار سلیمانی، عشق مردم ایران به انقلاب اسلامی را برآمده از اندیشه الهی دانست و تصریح کرد :با توجه به اینکه آمریکایی ها صاحب تشخیص این قدرت الهی نیستند و قدرت را در مولفه های مادی و اعداد ریاضی محاسبه می کنند علیرغم فشار حداکثری و تروریست اقتصادی علیه کشورمان تاکنون در اهدافشان نتوانستند پیروز شوند و درتمام صحنه ها شکست خورده اند.

وی ،به جنایت ترامپ قمارباز در به شهادت رسان سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت : دلیل اینکه رئیس جمهور تروریست آمریکا، سردار سلیمانی افتخار ملت ایران و جهان اسلام را به شهادت رساند به خاطر عقده و کینه  ۴۰ ساله از ملت ایران در عدم تحقق برنامه هایشان بود.

وی ، با تاکید بر اینکه  مردم  به رهبری مقام معظم رهبری  و همراهی روحانیون و حوزه های علمیه باید توطئه های دشمن را در تمام صحنه ها خنثی نمایند ابراز داشت : آمریکایی ها در حال حاضر ملیات روانی گسترده  و پیچده از طریق رسانه ها، ماهواره و فضای مجازی علیه ملت ایران به زبان فارسی و به منظور نا امید کردن جوانان و فاصله انداختن بین مردم کلید زده اند تا شکست های خود را پیروزی جلوه دهند و پیروزی های ملت ایران راشکست جلوه دهند.

سردار سلیمانی، با بیان اینکه بسیج با ایجاد تحرک در پایگاه های مقاومت باید ظرفیت های دشمن را بگیرد، گفت: با تشکیل  پایگاه های مقاومت و محله در محلات به رهبری علما و روحانیون  نباید به دشمن اجازه بدهیم علیه  نظام اسلامی ایران اقداماتی انجام دهد.

وی ، در ادامه به سبقه دینی، مذهبی و مبارزاتی مردم کاشان اشاره کرد و افزود : کاشان اولین شهری بود وقتی سپاه اسلام به ایران عزیمت کرد به صورت کامل اسلام را پذیرفت.

سردار سلیمانی تصریح کرد : مردم کاشان با حضور برجسته خود در تمام صحنه های مبارزاتی تشیع، پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه کاشان باید الگوی شهراسلامی در کشور شود خاطرنشان کرد : قطعا با گسترش قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی به صورت پایلوت کشوری با کمک  ناحیه مقاومت بسیج ، روحانیون ، علما ، نخبگان ، مساجد و خیران تحقق الگوی شهر مذهبی و اسلامی کاشان در کشور امکان پذیر می باشد.

 سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت  ۱۰ قرارگاه های جهادی  و خدمات اجتماعی این شهرستان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی، محرومیت زدایی، علمی، آموزشی و روشنگری، اظهار کرد: در این قرارگاه ها از ظرفیت های محلی، هیئت های مذهبی  و مساجد برای خدمت رسانی به مردم استفاده شده است.

برپایه این گزارش،در پایان پس از ارائه نقطه نظر مسئولین  قرارگاه های  جهادی  و خدمات  اجتماعی شهرستان کاشان، از این قرارگاه ها رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha