جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ کارگاه «مهارت پیشگیری و مواجهه با مفاسد و آسیب های اجتماعی» با حضور طلاب حوزه علمیه قزوین، در مدرسه علمیه سردارین برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، در کارگاه «مهارت پیشگیری و مواجهه با مفاسد و آسیب های اجتماعی» در مدرسه علمیه سردارین قزوین ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در این دوره طلاب با معضل مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری و مواجهه با مفاسد و آسیب های اجتماعی آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: والدین و مربیان باید نقش تربیتی خود را در تکوین شخصیت انسانی و اخلاقی در نوجوانان و جوانان ایفا نمایند، زیرا شخصیت نوجوانان و جوانان در خانه و کانون خانوادگی شکل می‌گیرد و چگونگی شکل‌گیری آن به نحوه نگرش والدین و رفتار تربیتی آنان باز می‌گردد.

وی ادامه داد:  امروز در حوزه جنگ نرم، ترویج فساد و مواد مخدر توسط دشمنان توطئه ای جدید برای از بین بردن نسل جوان و انقلاب است.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آلوده کردن جمعیت فعال و جوان به مواد مخدر حربه استکباری برای تاخیر در توسعه و پیشرفت و کاهش کارای سرمایه های انسانی کشور است.

وی ادامه داد: ایجاد تزلزل و فروپاشی بنیان خانواده‌ها از اهداف مهم و اصلی دشمن در جنگ نرم است و اعتیاد به عنوان آسیب بزرگ نقش محوری در این هدف استکباری دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مهار معضل اعتیاد تنها با مبارزه مخدر امکان پذیر نیست بلکه باید با توسعه نهضت آموزش و پیشگیری از ورود جوانان به دام اعتیاد جلوگیری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha