پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید رئیس قوه قضائیه از از اسکله صیادی جفره و دپوی خودروهای وارداتی

حوزه/ رئیس قوه قضاییه در ادامه سفر به استان بوشهر، از اسکله صیادی جفره بصورت سرزده بازدید کرد و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در ادامه سفر به استان بوشهر، از اسکله صیادی جفره بصورت سرزده بازدید کرد و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

در این دیدار صیادان و ملوانان نسبت به مشکلات مختلف خود از جمله سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله، عدم بهره مندی از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه گلایه‌هایی را مطرح کردند.

رئیسه قوه قضائیه پس از استماع مشکلات صیادان، خطاب به استاندار گفت: پیش از سفر با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور تلفنی در مورد مشکلات صیادان صحبت کردم که گفت در جلسه دولت این موضوع تصویب شده است.

وی از استاندار خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی و اگر در استان قابل حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خطاب به صیادان از آن‌ها به عنوان قشر زحمتکش و سخت کوش یاد کرد و گفت: مسئولین باید عمل کنند ما هم پیگیری کنیم که عمل شود.
 

بازدید سرزده از محل دپوی خودروهای وارداتی

 رئیس قوه قضاییه در ادامه بصورت سرزده در گمرک و محل دپوی خودروهای پرشمار وارداتی حضور یافت و در این بازدید در جریان علت دپو و تعداد این خودروها قرار گرفت و مدیر واحد مربوطه توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

همچنین آخرین وضعیت پرونده خودروهای وارداتی در این دیدار از سوی رییس کل دادگستری استان بوشهر، تشریح شد و رییس قوه قضاییه نسبت به تسریع در رسیدگی دستوراتی را صادر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مورد ماندگاری کالاهایی که در گمرک است سئوالاتی را مطرح کرد. رییس قوه قضاییه در ادامه سامانه‌های فعال در گمرک جهت پیشگیری از قاچاق را مورد سئوال قرار داد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با کارکنان گمرک گفتگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در همین زمینه چند دستور خطاب به رئیس کل دادگستری استان بوشهر صادر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha