جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پرویز فتاح

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در شورای اداری شهرستان درمیان گفت: اموال بنیاد مستضعفان متعلق به مردم و مستضعفین است. باید مومنانه عمل کنیم و برای آن ها گره گشایی کنیم؛ اموال بنیاد مستضعفان برای مردم است. باید نگاه خود را به مال داری و زمین داری عوض کنیم. مردم همه از بنیاد هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، پرویز فتاح، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، صبح امروز در شورای اداری شهرستان درمیان، به امنیت و آرامش در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را برپا کرد و فضای با آرامش و امنیتی که در کشور وجود دارد به برکت مجاهدت های شهدا و امام راحل است.

وی ادامه داد: دشمنان، کشورهای عربی و ترامپ به طور قطع از بین می روند و بالاخره مسجدالاقصی آزاد می شود و این وعده خدا است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه وعده خداوند تحقق پیدا می کند تصریح کرد: کسی این فکر را نمی کرد که شاه از کشور خارج شود، ولی این قدرت الهی است که آن ها را به دست خودشان واژگون می کنند و هیچ کدام از حکومت های ظالم در دنیا نمی مانند و طبق آیات قرآن، مستضعفان امین و وارث زمین می شوند.

فتاح با بیان اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امام راحل یک نسیمی از آخرالزمان است و باید خودمان را آماده کرده، به وعده های خدا مومن بوده و دل خود را با هر شایعه ای خالی نکنیم؛ باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی ادامه داد: داغی که سپاه در عین الاسد به دل دشمنان گذاشت، بی نظیر بود و دشمنان را نابود کرده و هیبت آن ها را از بین برده است؛ آمریکایی‌ها در واقع ضربه مغزی شده و دیوانه شدند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها با ترور حاج قاسم دیگر خواب راحت در منطقه نخواهند داشت، عنوان کرد: سردار قاسم سلیمانی در منطقه، دنیا و ایران عظمت پیدا کرده و زنده تر از گذشته در دل مردم جای گرفته و انتقام این خون گرفته می شود و عاقبت بدی در انتظار دشمنان است و این قانون الهی است.

فتاح تاکید کرد: ما باید به انقلاب، کشور و امام راحل و رهبری مومن باشیم و طرف معامله مومن، خداوند است و خدا نفس پاک انسان مومن را می خرد و ذکر آن در جهان دامن گیر می شود و این با منفعت ترین معامله در دنیا است.

وی افزود: انقلاب اسلامی صاحب دارد و هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد ولی این ما هستیم که شاید از قطار انقلاب پیاده شویم؛ هیچ وقت دل مومن و انقلابی خالی نمی شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مسئولین را سرباز این نظام و مردم دانست و بیان کرد: خدمت رسانی به مردم مانند عملیات های کربلای چهار و کربلای پنج است؛ باید تلاش کنیم که نسبت به خدمت رسانی چیزی کم نگذاریم و کم نفروشیم. در هر جایی که هستیم می توان حاج قاسم سلیمانی شویم.

فتاح با بیان اینکه اموال بنیاد مستضعفان متعلق به مردم و مستضعفین است، تصریح کرد: باید مومنانه عمل کنیم و اینکه مردم به شما مسئولان مراجعه می کنند نعمت خدا است و وظیفه دارید برای آن ها گره گشایی کنید؛ اموال بنیاد مستضعفان برای مردم است. باید نگاه خود را به مال داری و زمین داری عوض کنیم و مردم همه از بنیاد هستند.

وی ادامه داد: این سؤال را مطرح است که چرا بنیاد این مال را به برخی داده است؟ نباید مال را به نااهل دهیم؛ امانت مردم که در دست ما است باید به اهلش برسد و ما این کار را می کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما خود را خادم مردم می دانیم تاکید کرد: این خدمت هم کارهای کوچک و هم کارهای بزرگ می تواند باشد؛ هدف اصلی ما این است اتفاقاتی در منطقه صورت گیرد که درآمد ایجاد شود و مردم آن خوداکتفا شوند و از این نظر، اشتغال محور اصلی کار ما خواهد بود.

فتاح با بیان اینکه باید واژه محرومیت از خراسان جنوبی برداشته شود، خاطرنشان کرد: این رقابت ها بین شهرستان ها باید کنار گذاشته شود؛ برخی با این رقابت ها می خواهند دل ما به درد بیاید و  این غلط است. باید همیشه طرف پُر لیوان را دید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در انتها با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وظیفه ما در ۲۲ بهمن حضور باشکوه در راهپیمایی است و تمام دنیا ما را رصد می کنند و انتقام سخت همین حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و باید تودهنی به دشمنان بزنیم.
 

انتهای پیام/ ۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    اگه اموال مستضعفانه چرا سوگولی ها ازش استفاده میکنن .