پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون فرهنگي مدرسه علميه فاطميه بندپي بابل

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل، ولایت مداری و بصیرت دینی را رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم اصغری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر به دشمنان اسلام و انقلاب نشان می دهد که مردم ایران نه تنها انقلاب و امام(ره) را از یاد نمی برند، بلکه این اجتماع عظیم و پرشور برای یادبود یک انقلاب در دنیا، بی سابقه است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل افزود: تمام تلاش دشمن این است که دستاوردهای انقلاب دیده نشده و روحیه انقلابی گری را در جامعه ایران از بین ببرد، زیرا می داند تا زمانی که این روحیه در ملت وجود دارد پای آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به برنامه های ایام الله دهه فجر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: پخش مستندهایی از خیانت خاندان پهلوی، سخنرانی طلاب با موضوعات دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش سردار سلیمانی در سرنوشت جوامع اسلامی، نشست بصیرتی با موضوع ولایت فقیه، محفل انس با قرآن(مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل)، اردوی فرهنگی - تربیتی به سینما و نمایش فیلم ارزشی "این 23 نفر" و برپایی نمایشگاه  از جمله برنامه های این ایام است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل به اهمیت گرامیداشت یاد و نام شهدا در این ایام اشاره کرد و گفت: برنامه هایی مانند غباروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا به مناسبت وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا  در همین راستا انجام می شود.

وی با اشاره  به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: یکی از برنامه مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل در این ایام، حضور حداکثری طلاب در راهپیمایی 22 بهمن، تهیه پیکسل سردار سلیمانی برای تمام کودکان حاضر در راهپیمایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، برپایی غرفه مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی در این روز، برگزاری مسابقات نقاشی و قرآن و اهدای جوایز به کودکان حاضر در راهپیمایی است.

اصغری خاطر نشان کرد: در حال حاضر اجرای برنامه های پرمحتوا با توجه به اتفاقات کشور و منطقه، شهادت سردار سلیمانی، ایام انتخابات و تاکید مقام معظم رهبری بر بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی در مدارس علمیه خواهران لازم و ضروری است.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha