سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 885064
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
فاطمیه جلفا

حوزه / مراسم بزرگداشت دهه فجر در مدرسه علمیه فاطمیه جلفا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم بزرگداشت دهه فجر، صبح امروز با حضور حجت الاسلام انتظاری، امام جمعه هادیشهر، در مدرسه علمیه فاطمیه جلفا برگزار شد.

حجت الاسلام  انتظاری در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، خطاب به کسانی که وانمود می کنند، انقلاب چندان دستاورد و پیشرفت هایی نداشته، توصیه کرد با مطالعه دقیق وضعیت حال و گذشته کشور، در جریان دستاورده قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: به واسطه دستاوردهای انقلاب، امروز ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده و همین امر باعث خوف و وحشت دشمنان و بدخواهان نظام شده است.

امام جمعه هادیشهر با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن های انقلاب، از مسئولین خواست در تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به خصوص نسل های جدید اهتمام داشته باشند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال تداوم حماسه سیاسی و ضامن خلق حماسه های دیگر است.

حجت الاسلام انتظاری در ادامه با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح، گفت: زمانی یک مجلس قوی و مقتدر تشکیل می‌شود که نمایندگان از لحاظ علمی یا اجرایی تجربه و تخصص داشته باشند، در این حالت است که نهاد قانون‌گذاری می‌تواند در موضوعات مختلف کشور به شکلی مؤثر وارد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha