شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهمانی لاله ها

حوزه/ همزمان با چهل و یکمین فجرانقلاب مردم و مسئولان قم در مراسم میهمان لاله ها با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مراسم با حضور استاندار قم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

در آیین میهمانی لاله ها حاضران ضمن تجدید میثاق با آرمانهای رفیع شهدا با شاخه های گل و گلاب مزار مطهر شهدا را گلباران و عطر افشانی کردند. این مراسم با حرکت کاروان گل از مسجد باب الجنه تا گلزار ملی علی بن جعفر (ع) برگزار شد و حاضران همراه با نواهای انقلابی گروه موزیک سپاه علی بن ابیطالب(ع) مزار مطهر بیش از۳۰۰۰ شهید استان قم را گلباران کردند.

در ابتدای این مراسم مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن قرائت پیام حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مقام شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادای احترام نمود و تاکید کرد: یاد و راه شهدا در طول چهل سال از انقلاب اسلامی همچنان در رگهای جامعه جوشان و زنده است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: ملت ایران به این شهادت ها افتخار می کند و نمایش این اقتدار را در تشییع با شکوه و ۲۵ میلیونی سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم. همچنین گلزار های شهدای سوم خرداد، شیخان، امامزاده ابراهیم(ع)، بقیع، بهشت معصومه(س)، وادی السلام و در مجموع ۹۲ گلزار شهری و روستایی و گلزار شهدای گمنام در مراکز فرهنگی و آموزشی با حضور کارکنان بنیاد و مسئولان حوزه های مربوطه گلباران و عطر افشانی شد.

این مراسم در چهار بخش کهک، خلجستان، جعفریه، مرکزی با حضور ائمه جمعه، بخشداران و مسئولان بخش ها و مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۵۰ گلزار روستایی برگزار شد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha