جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی

حوزه/معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحولات منطقه گفت: امسال حضور مردم در راهپیمایی جدی‌تر و باشکوه‌تر از همیشه خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که راهپیمایی امسال از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت فراوانی است، اظهار داشت: با توجه به موقعیتی که ما در کشور داریم و اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ‌داده به‌خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس، حضور منسجم و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن می‌تواند دشمنان نظام را بیش‌ازپیش مأیوس و ناامید کند.

وی ادامه داد: مردم ما بحمدالله هم قدرشناس بوده و هم موقعیت‌شناس هستند و به‌خوبی می‌دانند که چه زمانی باید در خیابان‌ها حاضر شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی تأکید کرد: با توجه به بیانات رهبری و دعوتی که ایشان برای حضور در راهپیمایی کردند انتظار می‌رود امسال حضور مردم در راهپیمایی جدی‌تر و باشکوه‌تر از همیشه باشد.

وی به پیامدهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و بیان داشت: این کار می‌تواند برای امنیت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشد و به دنیا نشان دهد که مردم ایران پشتیبان نظام و رهبر خود هستند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: تجربه ثابت کرده هرزمانی که نظام به حضور باشکوه مردم نیاز داشته ملت ما در این مواقع احساس وظیفه می‌کنند و پرشورتر از گذشته در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha