جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: یادآوری ایام‌الله مبارک دهه فجر به مردم، باید از مهمترین اهداف مدیران حوزه علمیه باشد، زیرا این امر مهم سبب می‌شود مردم هیچ وقت ظلم حکومت ستم شاهی را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری کوثر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام گفت: سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی با معامله با حضرت حق، آبرو و عزت به ملت ایران بخشید، ایشان با جانفشانی، خود را فدای نظام و انقلاب کرد، این امر مهم سبب شد جایگاه سردار دلها همواره نزد مسلمان از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی محصول افرادی است که با تلاش برای سرنگونی حکومت شاهنشاهی، آرامش را از رژیم ستم شاهی گرفتند و قدرت و ارتباطات بین المللی آنان را در جهان به چالش کشیدند. 

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: افرادی که رشادت‌های گذشتگان برای رفاه کنونی جامعه را از یاد ببرند، قطعا به اهداف خود نخواهند رسید زیرا تا مردم ندانند چگونه به جایگاهی که در آن قرار داریم رسیده ایم، برای حفظ آن جایگاه، اقدامات شایسته ای انجام نخواهند داد.

وی بیان کرد: یادآوری ایام‌الله مبارک دهه فجر به مردم، باید از مهمترین اهداف مدیران حوزه علمیه باشد، زیرا این امر مهم سبب می‌شود مردم هیچ وقت ظلم حکومت ستم شاهی را فراموش نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت‌پور بیان کرد: حوزه علمیه خواهران و مرکز مدیریت آن از سال ۱۳۷۶ راه اندازی شده و از زمان آغاز فعالیت آن، اثرات بسیار مبارکی را در بخش‌های مربوطه شاهد هستیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با تأکید به آسیب شناسی مدارس علمیه افزود: آسیب شناسی در مواردی مانند دوره آموزش، پژوهش، مدیریت منابع مالی و... مدارس علمیه خواهران باید با جدیت تمام پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اهداف نظام آموزشی در سطح حوزه‌های علمیه در طول این سال‌ها به خوبی تدوین شده اما در عمل به طور شایسته و کاملا صحیح اجرا نشده است و این موضوع نیز باید مورد بازنگری قرار گیرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha