پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 885254
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
مرند

حوزه/ نشست بصیرت سیاسی انقلابی با حضور طلاب، فارغ التحصیلان و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مرند، در حسینیه این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، نشست بصیرت سیاسی انقلابی با حضور طلاب، فارغ التحصیلان و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مرند، صبح امروز در محل حسینیه این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند در این نشست گفت: وظیفه طلاب انقلابی،  عمل به اسلام است و قرآن، لازم الاتباع و الگوی ما بوده و خداوند متعال نسبت به دشمنان رفتار با شدت را سفارش کرده است.

امام جمعه مرند ادامه داد: مشکلات داخلی کشور، نباید  ما را از اصل مسئله دور کند و طلاب بر حسب وظیفه، باید روشنگری کنند.

وی افزود: امنیت در کشور، حاصل و مرهون فداکاریهای انقلابیون و دوران دفاع مقدس است و همه ملت، باید شکرگذار این امنیت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده با اشاره وظیفه اصلی طلاب در این برهه زمانی گفت: شرکت در راهپیمایی بیست و دو بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی همگان بوده در این راستا باید به ملاک های انتخاب افراد توجه داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه نماینده باید در نظارت بر اجرای قوانین تصویب شده پیشتاز مردم باشد، متخصص و کاردان بودن را از دیگر شاخصه‌های نامزدهای انتخاباتی خواند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، امام جمعه مرند به سوالات طلاب و اساتید پاسخ دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha