جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان در بیانیه ای به مناسبت یوم ۲۲ بهمن ماه آورده است که توطئه آمریکایی صهیونیستی در مسئله فلسطین، تحت عنوان معامله قرن خیانت بزرگ و نابخشودنی است و رویایی شوم و سیاه است که هرگز عرصه عمل و اجرا به خود نخواهد گرفت و خوابی است که تعبیری نخواهدداشت،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است:

۲۲بهمن یادآور اراده ملتی است که حکومت ظلم و طاغوت را برنتابیدند و بر علیه استبداد قدعلم کردند تا بنیان حکومتی را بچینند که ندای استقلال و آزادی خواهی اش در مدت کوتاهی همه دنیا را پر خواهد کردو الگویی برای تمامی کشورهای خسته شده از یوغ مستکبران خواهد شد.

در اوضاع کنونی جهان که اندیشه ها و نسخه های غربی دیگر جوابگوی بشریت و انسان امروزی نیست و حوادث جاری و پیش روی جهان اسلام و جبهه مقاومت و مسائل روز داخلی، این امر را خاطر نشان می کند که اتفاقات پیش رو نقطه عطف در تاریخ خواهدبود. و نقطه ثقل این خیزش انقلاب اسلامی خواهد بود.

مسائلی همچون؛ توطئه آمریکائی صهیونیستی تحت عنوان معامله قرن تا ترور سردار مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و همچنین انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی در ایران و دیگر مسائل همه نیازمند بصیرت و تیزبینی و ژرف نگری می باشد.

ملت عزیزمان بارها و در عرصه مختلف ثابت کرده اند مرد لحظه های سخت و تاریخی هستند و این بار نیز از این امتحانات سربلند بیرون خواهند آمد.

توطئه آمریکایی صهوینیستی در مسئله فلسطین، تحت عنوان معامله قرن خیانت بزرگ و نابخشودنی است و رویایی شوم و سیاه است که هرگز عرصه عمل و اجرا به خود نخواهد گرفت و خوابی است که تعبیری نخواهدداشت،

اسلام عزیز ما به برکت انقلاب توانسته در دور افتاده ترین نقاط دنیا گسترش پیدا کند و شروع به رشد و پایندگی کند.

فضای معنوی ۲۲بهمن امسال آغشته به یاد و نام و راه سردار بزرگ مقاومت، شهید سلیمانی است. شهید عزیزی که نماد غرور و غیرت ملت ایران اسلامی بود و تمام عمر شریف خودش را در راه اعتلای انقلاب و اسلام سپری کرد و در عرصه جهاد به بالاترین درجه که همان شهادت می باشد رسید و آسمانی شد.

در مسئله بعدی با نگاهی به اقتدار و قدرت بلا منازع منطقه ای و ملی ایران بایستی مسئله انتخابات پیش رو را اهمیتی دو چندان داده؛ چرا که در این برهه حساس انقلاب اسلامی بایستی حضوری پررنگ در انتخابات داشته باشیم.

نمایندگانی با تمامی ویژگی های انقلابی‌گری، اسلام خواهی و کفر ستیزی راهی مجلس نماییم و در آخر بایستی با اتحاد و همدلی و تکیه برتوان داخلی در مسیر پیشرفت و ترقی و قوی شدن گام برداریم که به فرموده رهبر عزیزمان امام خامنه ای(حفظه الله): «اگر قوی باشیم دشمن جرات تعدی و تجاوز به خود نخواهد داد».

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha