سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
22 بهمن

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون فداکاری مثال زدنی و آگاهی مردمی است که با رهنمودهای حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و به تاسی از آموزه های اسلامی توانستند در دوران مبارزه خود علیه رژیم دست نشانده شاهنشاهی، سایه ظلمت و خفقان را کنار زده و طلوع فجر را بر آسمان ایران بگسترانند.

بی تردید نهضت انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل، نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران و منطقه رقم زد به طوری که استقلال و آزادی در قامت جمهوری اسلامی عزتمندانه معنا پیدا کرد.

امروز در حالی به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم که ایران اسلامی در سایه هدایت های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب به عنوان کشوری الگو و قدرتمند در منطقه شناخته می شود که این امر با همت و وحدت آحاد مختلف مردم جامعه حاصل شده است.

در سال های اخیر  و به دلیل موفقیت های بدست آمده در عرصه  های مختلف علوم و تکنولوژی، بدخواهان و دشمنان اسلام به رهبری آمریکای جنایتکار، تحریم های گسترده ای را علیه ملت ایران طراحی کرده اند تا این کشتی امن ایران اسلامی در منطقه پر آشوب،  از مسیر درست و صحیح خود منحرف شود. البته گواه این کینه توزی دولت جهانخوار امریکا با ملت شریف ایران، ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بود که ننگ این اقدام تا ابد بر پیشانی دولت حامی تروریسم باقی خواهد ماند. اما غافل از آنکه انتقام سخت از جنایتکاران تداوم خواهد داشت.

موسسین، مدیران، اساتید، کادر، طلاب، مبلغان و دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان تهران ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و اربعین شهدای مقاومت، اعلام می داریم همراه و همگام با آحاد مردم غیور و سربلند ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر شور خواهیم داشت و با آرمان های مقدس امام و شهدا تجدید میثاق خواهیم کرد و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حماسه دیگری خلق میکنیم و جهان را به شگفتی خواهیم آورد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha