پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدیوی

حوزه / جلسه اخلاق عمومی با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان آذربایجان شرقی در مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س) خسروشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جلسه اخلاق عمومی با تبیین بیانیه گام دوم  با سخنرانی حجت الاسلام خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س) خسروشاه، شامگاه امروز در محل حسینیه این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام خدیوی در این مراسم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، سند و نقشه آینده شکوفایی و توسعه پایدار کشورمان محسوب می شود.

وی، نقش حوزه های علمیه و طلاب در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر کس از جوانان و طلبه ها باید به رسالت خود عمل کنند از جمله این رسالت ترویج دهنده بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خون پاک شهید سلیمانی، نه تنها مسائل داخلی و فتنه‌هایی که منافقین داخلی و مستکبران خارجی می‌خواستند در کشور ایجاد کنند را کور می‌کند، بلکه زمینه برای کور کردن و اخراج دشمنان از منطقه غرب آسیا و خاورمیانه را نیز فراهم می‌کند.

وی در پایان گفت: شهید سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود که با فدا نمودن جان خود، روحی تازه در کالبد جامعه ما و منطقه دمید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha