سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم

حوزه/ رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم گفت: مشارکت بالای مردم می‌تواند معادلات دشمن را در افزایش فشارها به ایران برهم بزند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم در سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه که به مساله انتخابات و کرونا اختصاص داشت، سیامک محبّی رئیس مرکز بهداشت استان قم، گزارشی از نحوه پیدایش کروناویروس در چین و ویروس های مشابه در کشورهای جنوب شرق آسیا ارائه کرد و افزود: منبع و علت اصلی شیوع این بیماری هنوز بدرستی مشخص نیست اما انتقال آن از انسان به انسان قطعی است.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با شیوع و انتقال بیماری کرونا، نسبت به خروج و ورود اتباع خارجی به ویژه در سطح مراکز حوزوی حساسیت های لازم بر اساس شیوه نامه های ابلاغی شکل گرفته است.

محبی با اشاره به اهمیت آگاهی و نیز انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا، در عین حال نسبت به توجه به شایعات و خبرسازی ها در رسانه های بیگانه و نیز برخی شبکه های اجتماعی هشدار داد.

وی بهمن ماه را بعنوان پیک دوم شیوع آنفولانزا نام برد و خواستار تشدید اقدامات پیشگیرانه از جمله مشارکت در پویش شستن دست ها شد.

بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم هم در سخنانی ضمن اذعان به وجود مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: اینها نباید سبب نادیده گرفته شدن دستاوردهای خیره کننده چهل ساله نظام شود بلکه برای ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات باید همه دلسوزان انقلاب پای کار بیایند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم در ادامه ضمن برشمردن عوامل مشارکت مردم در عرصه های سیاسی بویژه انتخابات اضافه کرد: برای جلب مشارکت مردم باید از ظرفیت مساجد، نماز جمعه، اصناف، شبکه‌های اجتماعی، نخبگان و ظرفیت‌های مردمی استفاده شود زیرا مشارکت بالای مردم می‌تواند معادلات دشمن را در افزایش فشارها به ایران برهم بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha