پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اراکی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: همزمانی مراسم چهلم سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام الله ۲۲ بهمن در واقع یک شورمضاعف و انقلابی را در اقصی نقاط کشور رقم زده است که نشان از شعور انقلابی ملت ایران دارد.

آیت الله محسن اراکی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با مردم قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: مردم با حضور خود توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و فشارهای دشمن مردم را از نظام و رهبری جدا نکرده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی افزود: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که مردم همچنان درراه انقلاب و رهبری ثابت‌قدم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از شور و شعور انقلابی آن‌ها است، افزود: مردم با حضور خود حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب را به اثبات رساندند، پیام دیگر این حضور این بوده که مردم توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و فشارهای دشمن مردم را از نظام و رهبری جدا نکرده است.

وی یکی دیگر از پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن را شکست دشمن در همه توطئه‌های خود دانست و ادامه داد: حضور مردم خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و دسیسه افکنیهای دشمنان بوده و دشمن در همه توطئه‌های خود اعم از تحریم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی و هجوم در فضای مجازی شکست‌خورده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha