جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور سردار سلامی را راهپیمایی 22 بهمن

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداان، در راهپیمایی 22 بهمن مردم تهران، با اشاره به حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، تصریح کرد: سیلی سختی زده شد، ولی ان شاالله با اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه نقشه انتقام سخت ترور شهید سلیمانی کامل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سلامی با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تهران در خیابان آزادی، شکوه حضور مردم را بی نظیر توصیف و تصریح کرد: این حضور، اقتدار جهانی ایران را به رخ می‌کشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: واقعا این شکوه حضور مردم بی نظیر است و به نظر من تنها چیزی که می‌تواند این حضور بی سابقه و پرشور را جبران کند برای خودم فقط فدا شدن را اجر و پاداش این حضور می‌دانم. 

وی افزود: خداوند به برکت این حضور به ما یک اقتدار جهانی داده است و خواهد داد. ما هر روز در حال مقتدرتر شدن هستیم، شهادت سردار سلیمانی هم که رخ داد روح جدیدی به انقلاب دمید خونِ تازه‌ای جاری شد به رگ‌های أمت و ان شاءالله نقطه آغاز جدیدی ساخت برای اضمحلال و زوال همه مستکبران به خصوص آمریکایی ها.

سردار سلامی تصریح کرد: سیلی سختی زده شد، ولی ان شاالله با اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه نقشه انتقام سخت ترور شهید سلیمانی کامل خواهد شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حمله موشکی به پایگاه عین الأسد، گفت: آنچه مهم است این اراده و اقتدار و قدرت بود که به نمایش درآمد و همه جهان را شگفت زده کرد، تمام مردم ایران هنرشان شگفت زده‌تر کردن عالم و برهم زدن همه محاسبه‌های قدرت‌ها و از بین بردن همه فرضیات و مفروضاتشان نسبت به ملت ایران است؛ باید بدانیم همه ملت ایران در مسیر حرکت و پیشرفت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha