جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمود محمدزاده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پیام این راهپیمایی به دشمنانی است که سردار سلیمانی را به شهادت رسانده‌اند! آن‌ها بدانند که ملت ایران به‌ویژه قوای نظامی ایران لحظه‌ای تا خروج کامل آمریکا از منطقه از پای نخواهند نشست.

حجت‌الاسلام محمود محمدزاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی افتخارآفرین امروز، اظهارداشت: امروز علی‌رغم همه مشکلات، اما حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه که مصادف چهلم شهید سردار سلیمانی است، گویای ادامه دادن راه سردار مقاومت است؛ مرحبا به غیرت دینی این ملت آزاده و بیدار که همواره حامی نظام اسلامی خود هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی است، تصریح کرد: حضور گسترده امروز مردم اهواز حاوی ۲ پیام مهم، یکی برای دوستان و دیگری برای دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمدزاده، افزود: پیام این راهپیمایی به دوستداران انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه و سایر نقاط جهان این است که ملت ایران به‌عنوان یار و یاور ملت‌های آزادی‌خواه، همواره در کنار آنها برای احقاق حق و مبارزه با دشمنان حاضر و آماده است.

وی در پایان تصریح کرد: اما پیام دیگر این راهپیمایی به دشمنانی است که سردار سلیمانی را به شهادت رسانده‌اند! آن‌ها بدانند که ملت ایران به‌ویژه قوای نظامی ایران لحظه‌ای تا خروج کامل آمریکا از منطقه از پای نخواهند نشست. البته این تازه آغاز راه بوده و إن‌شاءالله گام بعدی آزادی کامل فلسطین از چنگال اسرائیل است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha