پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنرانی حجت الاسلام رجب پور ، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام رجب پور گفت: إن‌شاءالله به‌زودی شاهد خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه و پس از آن نیز نابودی مستکبرین و در رأس آن‌ها اسرائیل و آمریکای جنایتکار باشیم و جشن اصلی و واقعی خود را در آن روز بزرگ خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام عبدالأمیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن که متقارن با چهلم شهادت سردار سلیمانی شده است، اظهارداشت: اولاً پاسداشت خون شهید و مجاهدان راه اسلام همیشه در سیره و روش مردم شریف و انقلابی ایران است. اما در مورد سردار شهید این مسئله یک استثناست؛ چراکه اصل شهادت ایشان ضمن اینکه موجب ناراحتی میلیون‌ها نفر از مردم غیور ایران بلکه جهان گردید، به برکت خون پاکشان موجب آگاهی، وحدت و شناخت بیش از پیش دشمن و نقشه‌های شوم آن‌ها شد.

وی تصریح کرد: تقارن چهلمین روز شهادت سردار با ۲۲ بهمن، این پیام را دارد که ما با حضورمان در راهپیمایی امروز، ضمن اینکه قدردانی خود را از تلاش و مجاهدت‌های چند دهه ایشان را اعلام کردیم، ثابت شد که آرمان‌هایی که شهدا برای آن‌ها جهاد و ایستادگی کردند، همان آرمان‌های ما بوده و ما هم بر سر آن اهداف که در رأس آن‌ها مبارزه با استکبار، دفاع از حق مظلومین و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است، ایستاده‌ایم و لحظه‌ای از آن‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

حجت‌الاسلام رجب پور گفت: پیام بنده به همه عزیزان این است که در همه مراحل از این انقلاب، هر کجا که به امر رهبر خود گوش کردیم، آنجا موفق بوده‌ایم و هر کجا توجه ما کمتر بوده، به همان میزان موفقیت‌های ما نیز کمتر شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، رمز پیروزی را «وحدت کلمه»، «یکپارچگی»، «استقامت» و «اطاعت از رهبر» دانست و تصریح کرد: امروزه با توجه به شرایط خاص موجود قطعاً پایداری و یاری دین خدا از مهم‌ترین وظایف ملت ایران است که ۲۲ بهمن امروز تجلی آن در اقصا نقاط میهن عزیز اسلامی ایران شد.

وی در پایان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید خود را قوی‌تر از گذشته کنیم تا به یاری خداوند متعال انقلاب خود را متصل به نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) کنیم و إن‌شاءالله به‌زودی شاهد خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه و پس از آن نیز نابودی مستکبرین و در رأس آن‌ها اسرائیل و آمریکای جنایتکار باشیم و جشن اصلی و واقعی خود را در آن روز بزرگ خواهیم گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha