جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22بهمن

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی گفت: سرنوشت کشورهای منطقه مشترک است و به گونه ای به هم گره خورده است، لذا شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زمینه اتحاد و انسجام بیشتر کشورهای اسلامی را مهیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سنندج اظهار داشت: دشمن باید بداند که این انقلاب با همت و اقتدار جوانانش روز به روز پویاتر و مستحکم تر خواهد شد.

رئیس جامعه المصطفی ادامه داد: شهیدان با نثار خون خود شجره طیبه انقلاب و نهضت اسلامی را آبیاری کردند و شهدای بسیاری در این راه مانند سردار شهید قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرده اند.

وی ادامه داد: امروز دشمن به خوبی فهمید و البته باید درس بگیرد که بعد از گذشت ۴ دهه از این انقلاب ملت ایران همچنان در صحنه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تا امروز هزینه های مالی و... را برای ساقط کردن نظام اسلامی صرف کرده اند، اما تمامی این توطئه ها با بصیرت ملت ایران خنثی شده است.

رئیس جامعه المصطفی ادامه داد: سال گذشته دشمنان با اطمینان خاطر اعلام کردند که اجازه نخواهند داد که ملت ایران جشن یوم الله دهه فجر امسال را بگیرند، ولی همه دیدیم که توهمات دشمن راه به جایی نبرد و آرزوی شیطانی خود را به گور بردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان تصور می‌کردند با شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی مقاومت اسلامی در منطقه متوقف خواهد شد، اما حضور مردم را دیدند و تمام سرمایه گذاری‌هایی که برای تفرقه افکنی در منطقه کرده بودند با وحدت کشورهای منطقه به هدر رفت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: سرنوشت کشورهای منطقه به هم گره خورده است و شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زمینه اتحاد و انسجام بیشتر کشورهای اسلامی را مهیا کرد.

رئیس جامعه المصطفی یادآور شد: دشمن گمان نمی‌ کرد که وقتی چهل و یک سال قبل انقلاب به پیروزی رسید، این امواج بزرگ در جهان ایجاد شود، اما امروز شاهدیم که ملت‌های منطقه برای بیرون کردن این بیگانگان متحد شده اند.

این استاد حوزوی اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و ... توطئه های بسیاری علیه ملت های منطقه انجام داده و می دهند، ولی بدون شک این فتنه ها راه به جایی نخواهد برد و به زودی باید از منطقه خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القاء یاس و ناامیدی در بین نسل جوان است، بیان داشت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرت پوشالی استکبار را برای همه جهانیان هویدا ساخته است.

رئیس جامعه المصطفی تصریح کرد: بی شک آینده ای روشن و بزرگ در انتظار ملت ایران اسلامی است، از این رو برای رسیدن به این آینده باید ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان به انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: کمتر از ده روز دیگر انتخابات مجلس یازدهم را در پیش داریم، لذا باید با مشارکت حداکثری و انتخاب نامزدهای اصلح، یک مجلس پویا، انقلابی و مطالبه گر برای اعتلای هرچه بیشتر نظام اسلامی تشکیل دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha