جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار رمضان شریف

حوزه/ سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جغرافیای مقاومت صدها قاسم سلیمانی تربیت کرده اند، گفت: اگر نگاه ما معطوف به توصیه‌های حکیمانه رهبر بود، امروزه مشکلات کمتری در داخل می‌داشتیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بیرجند با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی، گفت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و مردم خراسان جنوبی همیشه حضور پرشور در صحنه ها داشته اند.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی در ولایت‌مداری و حضور در عرصه‌های انقلاب، با وجود جمعیت کم در کشور، جزو نخستین استان‌ها هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه شروع دهه پنجم انقلاب توأم با دستاوردهای بزرگ انقلاب و شکست‌های بی پایان دشمن بوده است، تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل تمام قد، اما با قدهای خمیده در مقابل ملت رشید ایران همچنان مشغول توطئه هستند.

رمضان شریف به اراده خداوند در پیروزی حق علیه باطل و تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: ما برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مصمم هستیم و هزاران شهید تقدیم نظام کردیم و حیثیت آمریکایی ها را به زیر کشیده ایم و اسرائیل غاصب را کوچک کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور ملت ایران تمام نقشه های استکبار را با شکست مواجه کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را قمار بزرگ از جانب ترامپ دانست و تأکید کرد: دشمنان با ترور سردار سلیمانی دچار اشتباه بزرگی شدند و اسباب افزایش شعله وری جریان مقاومت در منطقه و جهان را فراهم کردند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه سرانجام آمریکا و اسرائیل ننگین تر از صدام و رژیم بعث خواهد بود، عنوان کرد: عاقبت آمریکا و اسرائیل چیزی جز سرنوشت صدام و رژیم بعث نخواهد بود و نکبت‌بارتر از آن رقم خواهد خورد؛ چرا که فرزندان مقاومت انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: همه عظمت شهید سردار سلیمانی به ارادت او به اهل بیت(ع) بود و در نهایت، شهادت او به دست منفورترین چهره روی زمین، رئیس جمهور احمق و نادان آمریکا رقم خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی سیلی محکمی بر پیکر آمریکا زدند، تصریح کرد: دشمن امروز در ۲۲ بهمن نیز از ملت ایران سیلی دیگری خورد و ضربه بعدی را نیز در انتخابات دوم اسفند از ملت ایران خواهد خورد.

رمضان شریف یادآور شد: ۲۲ بهمن فرصتی برای یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی چون استقلال و آزادی و آینده پیش رو است.

وی ادامه داد: امروزه با صدای بلند اعلام می‌کنیم در حوزه دفاعی و امنیتی کوچک‌ترین مشکلی نداریم و هیچکس نمی‌تواند به ایران اسلامی نگاه چپ کند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جغرافیای مقاومت صدها قاسم سلیمانی تربیت کرده است، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما به مسائلی چون شهید سلیمانی معطوف به توصیه‌های حکیمانه رهبر بود امروزه مشکلات کمتری در داخل می‌داشتیم.

شریف با اشاره به اینکه وجود مدیران جهادی سبب حل مشکلات کشور می شود، تأکید کرد: تحریم‌های دشمن اگر برای کشور دیگری رخ می‌داد حتماً آن کشور سقوط می‌کرد.

وی مسیر انقلاب اسلامی را تضمین سعادت کشور دانست و افزود: دشمن تلاش می کند تصویری غیرواقعی از شرایط ایران ارائه دهد تا بتواند دوباره به این کشور مقدس برگردد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن هراس دارد که انقلاب اسلامی برای کشورهای دیگر الگو شود که به برکت انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است.
شریف با بیان اینکه معامله قرن بین آمریکا و صهیونیست برای خودشان تنها اجرا خواهد شد، گفت: امت اسلامی به برکت خون شهدای فلسطین و شهدای جبهه مقاومت قبله اول دشمنان را از استکبار گرفته و در آنجا نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha