پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ووگین

حوزه/ الکساندر وگین فیلسوف و مشاوره پوتین در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان البرز گفت: خون قهرمان صدها قهرمان دیگر را بیدار می کند. قهرمانان در جای سلیمانی ایستاده اند؛ این قانون خداست. ما ژنرال سلیمانی را قهرمان خود می دانیم و یادش را گرامی می داریم.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، الکساندر وگین، فیلسوف روسی، در سخنرانی امروز خود که به عنوان میهمان ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج ، ضمن تشکری دوستانه از مردم ولایی و انقلابی استان البرز برای حضور در این راهپیمایی، گفت: در کمال اخلاص عرض می‌کنم شخصیت امام خمینی (ره)، که معمار و پدر انقلاب خطاب می شوند همچون ستاره قطبی برای جهان سیاست است.

 الکساندر وگین فیلسوف و مشاوره پوتین در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان البرز ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران خطاب به مردم گفت: آیت الله  خمینی(ره)  همه مردم جهان را  به نبرد نهایی  با هژمونی غرب سرمایه داری، لیبراسیم  به رهبری ایران فراخواند تا با بازگشت به عدالت و آزادی همه جهان انسانی را ازانحطاط  نجات دهد.

پیام انقلاب ایران  برای ما مردم روسیه خیلی قابل فهم است

وی ادامه داد: این مبارزه با محوریت مقدسات اسلامی انجام می شود اما به جهان اسلام محدود نمی شود. پیام انقلاب ایران  برای ما مردم روسیه خیلی قابل فهم است. ما باید در کنار ایرانیان و شیعیان آگاه و بیدار بایستیم همچنین در کنار مسلمانانی که بیدار شدند و کنار هر ملتی و مذهبی که بیدار شدند بایستیم .

ما روسی ها در کنار شیعیان عراق سوریه و ایران با دجال زمان می جنگیم

مشاور پوتین ادامه داد: ما باید در کنار هم ایستادگی کنیم  تا با هم علیه دجال بجنگیم یعنی آن دروغ گوک ضد مسیح می نامیم. از هم اکنون در جهانی شدن هژمونی غرب سرمایه داری جهان و سیاست آدمکشی آمریکا این دجال خود را نشان داده است. سیاستی که آمریکا توسط عمال نادان خود توسط عروسک های خیمه شب بازی اش در جهان اجرا می کند.

وی تصریح کرد: اکنون شاهد خشم عمومی نسبت به جهانی شدن در خاورمیانه و مناطق دیگر جهان هستیم که روز به روز در حال افزایش است. این خشم به این دلیل است که مردم آزادی خواه و مردم کشورهای اسلامی متوجه شدند که متضرر خواهند شد. برای همین هم ترامپ نسبت به جمهوری خواهان و ناتو احساس تعلق می کند.

سلیمانی بزرگ قهرمان واقعی  پایان جنگ دشمنی دجال است

وگین گفت:  ما در روسیه لیبراسیم را پس زده ایم. ما به ارزش های روسی خودمان در جامعه در سیاست و روابط خارجی باز گشتیم. ما با همکاری سوری ها، ایرانی ها، شیعیان عراق و  لبنان و دیگر کشورها و با مشارکت آنها توانستیم سوریه را از ویرانی کامل که خواست غرب و دجال بود. نجات دهیم امروز سلیمانی بزرگ قهرمان واقعی پایان جنگ دشمنی دجال است.

فیلسوف و تحلیلگر روس با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: ژنرال سلیمانی فرزند نور بود. ریختن خون این  قهرمان بزرگ و واقعی نشان دهنده دشمنی دجال با نیروهای فرزندان نور بود .

وی ادامه داد: خون قهرمان صدها قهرمان دیگر را بیدار می کند قهرمانان در جای سلیمانی ایستاده اند این قانون خداست ما ژنرال سلیمانی  را قهرمان خود می دانیم و یادش را گرامی می داریم.

پرچم قرمز امروز مسجد جمکران با شکوه ظهور مهدی(عج) موعود در آینده مرتبط است

وی خاطر نشان کرد: همه دنیا پرچم قرمز بالای مسجد مقدس جمکران افراشته شده را مشاهده می کنند، این پرچه نه فقط برای شکوه گذشته است بلکه شکوهش در آینده پس از آمدن امام مهدی(عج) که خواهد آمد مرتبط است.

وگین با اشاره با تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در جهان گفت:  بنابراین اکنون لحظه ای است که ابعاد جهانی انقلاب اسلامی ایران و پیام بزرگ آیت الله خمینی(ره) به جهان ارسال می شود. ما  که هستیم ؟ ما فرزندان نور و نظامیان ارتش مسیح و مهدی(ع) هستیم. پیروان سنت معنوی فرزندان انقلاب ایران، ادامه دهندگان راه خمینی(ره) و سردار سلیمانی و مقدسات مسیح و شهدایی که زندگیشان را برای شکوه ابدیت عشق در جنگی مرگبار علیه رویه های غلط این جهان و دیکتاتوری مسموم علیه بی عدالتی اهدا کردند، هستیم.

وی در پایان گفت: خداوند به شما خیر دهد و تبریکات من را به خاطر پیروزی انقلابتان که انقلاب ما هم هست، پذیرا باشید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha