جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میر حسین سالمیان معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه خون شهید سلیمانی به یوم الله ۲۲ بهمن جان تازه ای بخشید، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که هرگز دست از انقلاب نخواهند کشید.

حجت الاسلام میرحسین سالمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور دلگرم کننده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: با وجود شیطنت رسانه ای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و جریان غربگرا برای دلسردی و عدم حضور مردم در جشن ۴۱ سالگی انقلاب، ۲۲ بهمن ۹۸ در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: شرکت مردم انقلابی همراه با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وفاداری و ارادت قلبی به آرمانهای امامین انقلاب و شهدای گلکون کفن داشت.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: فجر سلیمانی در ملک سلیمان و حضور برخی چهره های متفاوت در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب، حاکی از وفاداری و علاقه تمام اقشار به اصل نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا، خصوصا «سردار دلها» بود.

حجت الاسلام سالمیان خاطر یادآور شد: ترویج روحیه استکبارستیزی «سردار دل ها» در بین جوانان، یکی از بهترین نسخه های مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمنان است که مکتب شهید سلیمانی را به سدّی پولادین در برابر زیاده خواهی شیطان بزرگ مبدل خواهد کرد.  

وی به ناامیدی دشمنان نظام اسلامی از جنگ سخت و رو آوردن به جنگ نرم برای تخریب مقدسات و ارزشها انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: حوزه های علمیه با پشتوانه عظیم معارف الهی، سیره اهل بیت(ع) و گفتمان دشمن شناسی امامین انقلاب، باید خود را هر لحظه آماده مقابله با توطئه دشمنان و جریان نفاق فرهنگی باشند.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه خون شهید سلیمانی به یوم الله ۲۲ بهمن جان تازه ای بخشید، ادامه داد: مردم با وجود این که از کوتاهی مسئولان نسبت به سرو سامان دادن اوضاع اقتصادی گلایه داشتند، اما با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که هرگز دست از انقلاب نخواهند کشید.

حجت الاسلام سالمیان اظهار کرد: همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی مرهون روحیه مبارزاتی و جهادی بود. این روحیه بسیجی و انقلابی شهید سلیمانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) بود که داعش را نابود و نقشه های آمریکا را نقش بر آب کرد.

وی، تمام همت دشمنان و جریان غربگرا در داخل کشور را دست کشیدن از فرهنگ جهاد و شهادت و مبارزه با شیطان بزرگ دانست و گفت: برخی برای بزک کردن چهرۀ آمریکا و رسیدن به اهداف کثیف سیاسی خود هر کاری می کنند و  تحمل شور و احساسات انقلابی نسل جوان را ندارند.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با تحسین همت حضور صاحبان اصلی انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمن، شرکت مردم را مهر تأییدی بر ادامه مسیر صحیح اسلام ناب دانست و ادامه داد: به فضل الهی با شرکت مردم در پای صندوق رأی و انتخاب اصلح، شاهد مجلسی قوی، در شأن انقلاب اسلامی و رفع مشکلات جامعه خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha