جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد باقر عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: مردم با حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر خار چشم دشمنان شدند و شیطان بزرگ را ناامید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده و تا پای جان بر سر آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: دشمنان با تهدیدها، تحریم‌ها و ترور سردار رشید اسلام و تبلیغات سوء به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند، ولی مردم با حضور شکوهمند خود بار دیگر خار چشم دشمنان شدند و شیطان بزرگ را ناامید کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون سردار سلیمانی موجب وحدت ملت ایران شد، گفت: انقلاب اسلامی مکتبی است که مالک اشترهایی چون شهید سلیمانی را تربیت می کند و به همین سبب است که مردم به این مکتب الهی عشق می ورزند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، انقلاب اسلامی را همچون انفجار نور در جهان دانست و تصریح کرد: دشمنان با توطئه ها و نقشه های شوم به دنبال نابودی نظام و انقلاب هستند، اما تیرشان امروز به سنگ خورده است و ان شاء الله این پرچم اسلام توسط مقام معظم رهبری به دست مبارک صاحب الزمان مهدی(عج) سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: تا وقتی روحیه استعماری و استکباری در آمریکا وجود دارد، شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر شرارت‌ها و مرگ بر خباثت‌ها گفته می‌شود و وقتی که آمریکا یک کشور معمولی شد و رفتارهای معمولی داشت و به دنبال زورگویی نبود، ما نیز در این شعار تجدیدنظر خواهیم کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معامله قرن، نام فلسطین را زنده‌تر می‌کند، تأکید کرد: معامله قرن هیچ وقت تحقق پیدا نخواهد کرد، بلکه طبق فرمایشات رهبری به زودی جوانان این مرز و بوم در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» سبب بیداری ملت ها از خواب غفلت می شود، یادآور شد: اگر شعار «مرگ بر آمریکا» نگوییم شاید خوابمان ببرد؛ شعار«مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است، این شعار به معنای مرگ بر استبداد و مرگ بر استعمار است.

وی در پایان گفت: ان شاء الله آثار و پیام بین المللی راهپیمایی ۲۲ بهمن، ناامیدی دشمن و گسترش بیداری اسلامی در جهان خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha