پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحایی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که سردار سلیمانی باخدا معامله کرد بود، گفت: مقاومت، شجاعت، ولایت مداری و دین‌داری سردار سلیمانی بی‌نظیر بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هاشم بطحائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایشان فردی دلیر، شجاع، نترس، انقلابی و ولایتمدار بود که تا پای جان در برابر مستکبران و زورگویان جهان ایستاد.

وی افزود: ای‌کاش در دوران حکومت ائمه اهل‌بیت (ع) نیز چنین سردارانی حضور داشتند تا در رکاب ایشان از اسلام و دین حمایت می‌کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بطحائی بابیان این‌که سردار سلیمانی مایه مباهات و فخر انقلاب اسلامی ایران شده است، تأکید کرد: سردار سلیمانی در برابر مستکبران عالم ایستاد و هیچ‌گاه ترسی به دل راه نداد.

وی افزود: بارها از راه‌های مختلف پیشنهادهای آن‌چنانی به وی دادند که از آرمان‌های انقلاب و نظام دست بردارد اما هیچ‌گاه سردار دل‌ها تن به این کار نداد.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: این انسان شجاع و دلیر هیچ‌گاه خم به ابرو نیاورد و تا زمانی که زنده بود دست از ولایت و رهبری برنداشت.

وی افزود: هرچند که دشمن با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی به‌صورت فیزیکی وی را از بین برد اما مکتب سردار سلیمانی هزاران هزار نیروی مخلص و انقلابی تربیت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بطحائی تشییع به‌یادماندنی سردار سلیمانی را موردتوجه قرارداد و گفت: این تشییع باشکوه در شهرهای مختلف نشان داد که مردم ایران قدردان زحمات سرداران دلاور خود هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha