جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مکتب مقاومت

حوزه/ مجاهد و مدافع سوری حرم حضرت زینب(س) با بیان رهنمود بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند اگر همه مسلمانان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزند این غده سرطانی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین الکریمو در همایش مکتب مقاومت که به همت سازمان تبلیغات اسلامی که ظهر امروز در مجتمع نور شهر مقدس قم برگزار شد با بیان وضعیت گذشته سوریه و دمشق اظهار داشت: در دوران اوج قدرت داعش من و انگشت شماری از طلاب علوم دینی در جنوب حرم حضرت زینب(س) مقاومت کردیم و  در حالی که در دیوار های حرم می نوشتند که مقاومت بی فایده است و شما و نظام بشار اسد رفتنی است!

وی ادامه داد: وضع سوریه و دمشق طوری بود که داعش با موشک مواضع ما و حرم حضرت زینب را مورد هدف قرار میداد و به برکت حضرت زینب(س) و توکل به خداوند، دشمن نتوانست به هدف شوم خود برسد.

شیخ حسین الکرامو افزود: در مقاومتی که از حرم حضرت زینب(س) داشتیم این برای من تداعی شد که گنبد حرم وسعت یافته و ما را در برگرفته است و با این روحیه توانستیم با چنگ و دندان از حرم اهل بیت علیه السلام دفاع کنیم.

این مجاهد سوری بیان داشت: اگر کل مسلمانان در رهنمود های امام(ره) ثابت قدم باشند می توانند رژیم غاصب اسرائیل را نابود کنند و بدانید که مسیری که مقاومت را به پیروزی می رساند رهنمود های مقام معظم رهبری است.

وی بیان نحوه علاقه مندی خود به علوم دینی اظهار داشت: من یک افسر ارتش سوریه بوده است و تخصص های نظامی لازم را نیز دارم و با مطالعه و تحقیق وارد بحث های علوم دینی شدم

شیخ حسین الکریمو گفت: من کتابی تالیف کرده ام با عنوان جنگ آسمان در سرزمین کربلا است که استراتژی امام حسین(ع) را بیان کردم و در واقع این طور وارد موضوع شدم که انگار امام حسین(ع) در حال حاضر از مسلمانان چه می خواهد.

وی ادامه داد: بغیر از این کتاب ۵۰ کتاب دیگر نیز تالیف کرده ام که در موضوعات تاریخ اسلام است که به بررسی اتفاقات صدر اسلام پرداخته شده است.

وی افزود: کتاب تالیفی من را دوستان حزب الله برای مجاهدان در محور مقاومت تدریس کرده اند و من سعی داشته ام قیام عاشورا را تصویر سازی به روز کنم که در حال حاضر سیدالشهداء ما را برای مقاومت می خواند.

وی با بیان شعار هیهات من الذله امام حسین علیه السلام تاکید کرد: در واقع امام حسین(ع) با این شعار ما را برای عزت و شرف و آزادگی دنیایی و اخروی فرا می خواند و وقتی امام از مکه خارج می شود بیان میکند می فرماید من برای احیاء جدم رسول الله قیام کرده ام.

این مجاهد سوری با بیان رهنمود امام راحل(ره) تاکید میکند: اگر امام خمینی(ره) می فرماید ما هرچه داریم از این محرم و صفر است یک سخن شعاری و تعارف نیست بلکه یک حقیقت واقعی است که در حال حاضر نمایان شده است و این از اعجاز های عاشورا است.

این مدافع حرم حضرت زینب(س) با بیان اینکه دارای چگونه در شرایط بحرانی سوریه مقاومت کرده است توضیخ داد: وضع سوریه و شهر دمشق در محاصره کامل داعش بود و طوری بود که فقط از یک مسیر مردم می توانستند عبور کنند و اگر سرعت ماشین عبوری از ۷۰ کیلومتر کمتر بود توسط تک تیر اندازهای داعشی ‌از بین می رفت.

وی با بیان اقدامات تجاوزگرانه کشور ترکیه بر علیه مردم سوریه اظهار داشت: کشور ترکیه با حمایت از گروهای تکفیری ظلم بسیاری را به مردم منطقه و سوریه انجام داد و این در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: تنها راه نجات امت اسلام از چنگال استکبار جهانی محور مقاومت است که با رهبری مقام معظم رهبری و حضور رهبران مقاومت شدنی است چرا که دشمن احساس ترس خود را از محور مقاومت و رهبران مقاومت با شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابو المهدی و همراهان شهیدش نشان داد و ان شاء الله اسرائیل از روی زمین برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ‌خبر یک! IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    این خبر تکمیل خواهد شد....