جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عسگر دیرباز

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که هدف کاندیدها از حضور در انتخابات باید خدمت واقعی به مردم باشد، گفت: کاندیداهای انتخابات در کنار رقابت، رفاقت هم داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور، اظهار داشت: در هر انتخاباتی موضوع رقابت و پیشتاز بودن مطرح است که باید کاندیداهایی که وارد این عرصه شده‌اند نکاتی را در این زمینه رعایت کنند.

وی ادامه داد: همیشه بحث رقابت وجود دارد که یک امر طبیعی است اما این رقابت باید در عین رفاقت باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز تأکید کرد: هرچند که رقیب هستند اما باید برادرانه هر کس کار خودش را دنبال کند و از تخریب کردن همدیگر پرهیز کنند.

وی انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی در کشورمان عنوان کرد و گفت: این مردم‌سالاری دینی را مدیون انقلاب اسلامی ایران هستیم درست برخلاف رژیم شاهنشاهی که اجازه نمی‌داد مردم در تعیین سرنوشت خودشان نقش داشته باشند، امروز همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شود.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که مردم ایران در این انتخابات نیز قطعاً حضور پررنگی خواهند داشت، بیان داشت: انتخاب اصلح می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر در برابر توطئه‌های دشمنان نظام بیمه کند.

وی افزود: کاندیداهایی اصلح و مورد اعتماد هستند که اهداف نظام را دنبال کنند و در مسیر رهبری و ولایت حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha